Gå til innhold

Jeg er forelsket............

Anbefalte innlegg

Skrevet

......... i bestekameraten til eksen. :( Hvordan klarte jeg å rote meg opp i dette da? Er så fortvilt nå, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi har blitt perlevenner i løpet av de siste mnd, og jeg har jo selvfølgelig falt for han. Trodde egentlig at det ikke var særlig gjengjeldt, men i går kveld fikk jeg vite at det var det. Vi hadde oss en lang samtale over noen glass vin, og ble enige om at ting ville blitt aaaalt for komplisert. Eksen min hadde aldri tilgitt oss, vennskapet til kompisen ville blitt ødelagt og samarbeidet oss i mellom ville blitt svært vanskelig. Så her sitter vi. Vi vil fortsette vennskapet, for vi trivest så utrolig godt i hverandres selskap. Jeg vet at vi nok burde brutt tvert, men klarer det ikke. Han er den beste vennen jeg har, og vi snakker om alt mellom himmel og jord. Han er rett og slett en fantastisk mann.

Eksen min vet ikke at vi treffes overhodet, og slik må det nok fortsette. Livet er urettferdig! I alle fall føles det slik akkurat nå. :(

Måtte bare få det ut......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er lov i krig og kjærlighet.............

Lykke til !!

Skrevet

Føler med deg! Ingen lett situasjon å være i, det blir pyton uansett. Men er enig i at dere bør forsøke å holde fingrene av fatet, så får dere heller se om dere klarer det i lengden...

Skrevet

Jeg har vel bestemt meg for at om vi kommer i den situasjonen at vi virkelig vil ha hverandre, og ikke klarer å være uten hverandre, kommer jeg til å bryte vennskapet. :( Føles jævligt å si det nå, men jeg ser at det til syvende og sist hadde gått ut over barna mine. Og de er jo helt uskyldige i dette, det er vi voksne som har rotet det til. Så nå krysser jeg fingrene for at dette skal gå over, og at vi kan være venner.

Skrevet

Skjønner ikke problemet. Det er snakk om EKSEN sin kamerat. Betyr eksen din mer for han enn du gjør?

Skrevet

Skjønner du ikke at det blir litt knuter på tråden hvis man hooker opp med eksens kamerat??

Og du vet lite om lojalitet og uskrevne regler.

Skrevet

Vi er enige om at det blir problemer. Dersom det hadde blitt meg og han, er det jo naturlig at eksen min nok ville tenkt seg om en og to ganger før han hadde betrodd seg til kompisen. Og det samme gjelder jo andre veien. Kameraten klarer ikke å ha på samvittigheten at han har ødelagt vennskapet til bestekameraten, og eksen min kommer ikke til å klare å samarbeide med meg slik det er i dag. (Eller oss om det hadde blitt meg og han.) Vi har et supert samarbeid i dag, og om det ryker sier det seg selv at ungene kommer til å lide for det. Og barna mine kommer foran alt. Også en event. kjæreste. Men det gjør vondt....... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...