Gå til innhold

Reise med vilter gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til karibien med 2 barn på 2 og 5 år. Lang flytur og 5 timer i transitt New York. Minsteman er veldig vilter og jeg har vurdert å ta med seler (slike til barnestol) til bruk på flyplasser. Regner ikkje med at jeg får vognen med til fly? Ser for meg vi står i lang kø med bagasje osv og han springer avgårde. Høres det helt fjern ut? Jeg har ikke sett det tidligere. Andre tips til flytur etc. Flyet har 3 og 3 seter. Det betyr vi må sitte med 1 barn hver og en fremmed person. Uff litt spendt på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går som oftest veldig bra! Ang de selene hadde jeg klart gjort det! Jeg brukte det selv på lillemann her i sommer på fergen når vi skulle til Danmark;) Mange som kikket og smilte, er jo ikke så vanlig mer, men sikkerheten først! Før var jo det helt vanlig å ha gåseler på barna sine!

På flyet burde du ha med en del aktivitetsleker som IKKE bråker (av hensyn til andre passasjerer) feks bøker, tegnesaker...

Lurt å gi han på 2 noe å drikke når dere tar av/lander så han ikke får dotter i ørene, han på 5 kan jo få tyggis.

Så burde dere prate om det på forhånd slik at de er forbredt på en del stillesitting;)

God tur!

Skrevet

Takk for svar. Kommer nok til å ta selene med ja enig i at sikkerhet er viktig. Huske td barn som kom på bagasjebånd for en tid tilbake. Kommer nok til å ta på de adresse/tlf armbånd. Gleder oss nå uansett. Reiste like langt med eldstemann på den alderen. Det var ikke noe problem men han har altid vert rolig gutt som aldrig sprang fra mamma og pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...