h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 hvor ofte skifter dere gardiner i løpet av 1 år? Skifter dere til jul, også på stuen, eller...??
skorpionfruen Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Det skiller litt, men hvertfall 3 ganer i året. Tar inn sommern med sommergardiner, bytter når det blir mørkt ute og til jul. Men nå som det har vært ekstreme makeover på huset har jeg ingen gardiner, bare rullegardiner. Vet ikke om jeg skal sette opp gardiner nå i vinter, får se, liker mitt nye hus ganske godt
Kulå Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Har de samme gardinene hele året jeg, i stua. På kjøkkenet skifter jeg til julegardiner når det er tid for det : ) Men nå er jeg på jakt etter nye gardiner til stua, men finner ingen jeg liker : (
blond Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Skifter aldri gardiner, men bruker persienner i blant. Synes gardiner er av det mer kjedelige i et hus.
Lene~mor til tre Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Iværtfall 2 ganger i året, siden vi har egne gardiner til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå