Gå til innhold

Det må bare komme et middel mot fyllesjuke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger meg snart inn på SØF med kvalmestillende intravenøst. Og jeg som er bedt til gammeltante på et herremåltid. Gammel og sur sau i kål. Rap. Og spy.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....føler vedig med deg, og får fæle flashbacks til min grusomme opplevelse i campingvogna i sensommer. Å være fyllesyk i en campingvogn er ikke å anbefale, sånn bare til opplysning.

God appetitt! ;o)

P.S Har hørt om et middel som skal hjelpe, det heter "Stopp i tide". Har aldri prøvd det selv da. ;o/

Skrevet

Drikk melk, før du legger deg:) Så det rådet kom kanskje litt for sent?

Skrevet

Allergi tabeletter hjelper,en før du drikker,og en når du skal legge deg :)

Fyllesyke er VONDT! Derfor orker jeg aldri å gå ut,nesten hehe.

Skrevet

drikke melk rådet før du legger deg, det har jeg forsøkt, og vet ikke jeg...spydde som en gris,og like dårlig dagen etter..

men nå drakk jeg ca 1 liter melk da...hehe..var veldig tørst,og godt var det.

men ellers så skal jo allergi medisin virke,drikke vann innimellom, eller rett og slett ikke drikke så mye...hehe...men det er jo ikke alltid en tenker på når en har det så moro :-))

så lykke til i dag, under middagen....

Skrevet

Du må forebygge om kvelden ;-) Rett før du stuper i seng må du få i deg et stort glass vann, et glass melk og noe lett mat. F.eks 1 knekkebrød med ost. Jeg har vært fyllesyk en del ganger, men aldri etter at jeg begynte å tvinge i meg dette før jeg la meg. Prøv det neste gang :-)

Og god bedring, føler med deg! :-)

Skrevet

Som Emma & Adrian sier: Allergi tabl...

Jeg tar to Zyrtec før jeg legger meg, og det VIRKER :-) Er litt svimmel dagen etter, men ikke hodepine eller kvalme :-)

Er litt sent å komme med dette rådet nå, men prøv det neste gang du skal på fylla ;-P

Ønsker deg god bedring!

Skrevet

Jeg hater melk, men med den promillen jeg ser ut til å kjøre så er vel alle smaksløker bedøvd for ti vinflasker siden. Takk for rådet:-)

Fyllesyk i en campingvogn hørtes trangt ut, når hodet føles altfor trangt i utgangspunktet. Forresten ikke særlig allraight å sitte her hos eksen å dingle alene heller. Manne meg opp som lavmoralens ypperste prestinne, og ringe gammeltante og fortelle at jeg har blitt drabbet av et virus. Sånn er det når man tømmer vinkjelleren og aldri lærer.

Skrevet

Jeg har prøvd zyrtec og mat både med og uten hell. Det finnes jo angrepille for dumdristig sex. Da synes jeg det burde vært en pille når man driter seg ut med flaska og. Hvem trenger antabus bare man drikker mye nok.

Skrevet

Det finns!! Får kjøpt det i Sverige! Tablttene heter "Bakis" og de funker som bare f! Litt langt unna men, .....løp å kjøp!!!

God bedring!

Skrevet

Herregud, svenskene vettu. TUSEN TAKK det skal prøves og kjøpes og jeg befinner meg slett ikke langt unna, det er bare det at en biltur ville vært helsefarlig per nu.

Skrevet

spis rått egg neste dag, gjør ikke jeg, men lager egg og bacon, er aldri fyllesyk, skjedd 3 gqanger i mitt liv bare eller noe.. :-))) De gangene jeg er i best form neste dag er når jeg drikker vann mens jeg drikker, el slutter å drikke en stund før jeg legger meg og bare drikke vann....

Har lest at det å spise fet mat som hamburger, kebab osv gjør at man blir mer fyllesyk.. Har jeg gjort ofte i grunn uten å bli fyllesyk så ikke vet jeg... :-)))

Slit med helsa :-))))

Er så digg å ikke være i dårlig form i dag altså :-)))))

thihihihi :P

Skrevet

Kjenner til følelsen du, heldigvis mange år sia nå.

Ikke sikkert det funker for deg, men dette funker for meg:

En zyrtec før jeg starer, pluss drikker et glass vann innimellom, prøver å drikke litt moderat, dvs max en øl/ drink i timen, stoppe et par timer før jeg legger meg. Drikker et stort glass sjokolademelk og spiser en banan før jeg legger meg. Står opp og tar en dusj, pluss tar en zyrtec og et glass vann når jeg våkner dagen derpå. Spiser så en lett frokost bestående av en frukt smoothie og litt frokostblanding med biola på. fresh og fin resten av dagen. Tar en ibux og en paracet hvis jeg har litt muskelverk etter heftig dansing, og skallebank.

Ja, du kan jo prøve neste gang.

Krise-repreasjon dagen derpå: ( vel og merke hvis du ikke skal kjøre bil) ta en bloody mary, funket som bare pokkern her.

Skrevet

Altså jeg har problem med fårikål til vanlig.... Hadde IKKE spist fårikål om jeg hadde vært fyllesyk... Er ikke du allergisk mot kål? :-p

Urk, føler med deg snuppa!!!

Håper den middagen starter litt sent?

Skrevet

Det var vel strengt tatt utsolgt for fårekjøtt i dag...var det ikke? ;)

Svenskene ruler!

Skrevet

Jo, jeg er allergisk mot kål. Faktisk så blir jeg helt stiv av det !... Takk, for sympatien, middagen starter ikke før om tre timer. Så da hadde jeg jo rukkket og syklet til Svinesund med bøtta på styret for å kjøpe meg bakis og tobakk, egentlig.

Dere er så snille og gir gode råd. Det er bare det at så fornuftig er ikke jeg noen ganger i året. Ellers så bruker jeg å nyte alkohol i mer moderate og brukervennelige måter.

Skrevet

Jo, det hadde det vært om jeg hadde lagd den. Helt utplukket, umulig å oppdrive. Kålormen hadde visst forsynt seg av assoceriene også. Dolly Dimples er hot !

Skrevet

Alkohol er jo vanndrivene, så det beste man gjør dagen der på er å spise salt, og drikke mye. Salt binder jo vann i kroppen.

Etter ei skikkelig kule blir kroppen dehydrert og man føler seg kræpp.

Spis masse potetgull, og drikk eplemost mot kvalmen (anbefales av leger ved f.eks. matforgiftning da eplemost stabiliserer magen)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...