quiquita Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er trøtt på at mennesker skal komme med " Herregud, skal du ut å kjøre hest, kan du det"? eller " Herregud, jobber du virkelig i fjøs nå" Yes, people jeg er gravid, til og med i 8 måned, men formen er på topp, og jeg tar stort hensyn til at jeg går rundt med mage. Ingen tunge løft, og tar med en fem minutter når det passer meg. Jeg er ikke syk, bare gravid....og jeg kjenner ingen behov for å bli en passiv husmor enda....
nikitaa90 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Syns d er fint å høre at du er aktiv og i topp form! Er bare sunt for både deg og den lille inni magen at du beveger deg mye og er aktiv og glad ! Skulle vært flere gravide slik som deg
ellesant Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Vil bare påpeke at husmødre ikke trenger å være passive...
konrad sin mamma Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 signerer den! har samme innstilling, virker jo som noen gravide tror det er en sykdom;)
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Den er jeg helt enig i.Mange trur at å være gravid er å ligge på soffaen og hvile mest mulig .Skjønner det hvis man er kjempe dårlig ,men ellers så er det jo bare sundt å bruke kroppen.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 stå på=) Sist jeg var gravid og i 8 mnd sto jeg og vaska begge bilene for hånd og vaska vinduer, lufta bikja og sto ordentlig på. Og har man energien skal man gjøre det man vil=) Men fikk maaaange rare blikk bortover=) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå