Gå til innhold

Kjedelig ventetid


quiquita

Anbefalte innlegg

Uff, fem uker igjen til termin. Jeg er i fin form, og har fått gjort en del av forberedelsene til fødselen. Jeg har ikke fast jobb, bare vikariat og framover nå ser det mørkt ut med jobb... SÅ hva faen skal jeg fylle tiden med? Dagene ruller ikke fort avgårde?

 

Hva gjør dere som er sykemeldte eller tatt permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt å besøke familie og venner, men de dagene jeg ikke orker å gjøre noe sørlig, så prøver jeg å lese og strikke. Er nå snart ferig med en babyjakke, og har lest krimbøker så det har ljomet etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det er ikke lett å alltid klare fylle dagene! Jeg har drivi å baka en del jeg da. Samt er med venner/familie mye. Ellers, så har jeg begynt med julepresanger, lager noen fine julekort..tja, dagene går da forholdsvis fort synes jeg da! Nesten så jeg går å "venter" på at jeg skal bynne bli lei av å være gravid , hehe ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fortsatt, men skal ut i permisjon om ei uke.

Tenkte å få satt inn litt bilder i album og lese/høre på lydbok, gjøre unna de siste innkjøpene og være sosial med venner som er hjemme på dagtid.

 

Lære meg noen nye matretter og kanskje bake litt for å ha i fryseren til barselbesøkene kommer. Vaske og rydde i skuffer og skap dersom jeg er i form til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vell finne på noe i samme duren. Jeg har en svær husky som holder på å sprenge av energi nå som det har blitt kaldere ute, og faktisk kommet snø. Men klarer ikke å sykle lengre, og gåturene blir bare kortere og kortere....så får lære han hente-bleier- triks eller noe om tiden skulle gå for sakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner godt du syns det blir kjedelig å vente. Har noen slike dager innimellom selv. Jobber aktivt, så jeg er på jobb 2 og 3 dager i uken i 5 timer. Det hjelper til at tiden går fortere. Når jeg er hjemme går tiden litt saktere, men jeg leser om fødsel og strikker så smått. Ser også TV innimellom. Når det er fint vær prøver jeg å ta meg en spasertur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...