LilleMalin♀♂♂ Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg sparer litt, 300 kr til de hver på sin egen konto og 200 til hver på hver sin konto som jeg har i min bank. Der tar jeg penger om det trengs til store ting som dressinnkjøp ol. Håper på å ha mulighet til å sette av litt ekstra med tiden slik at jeg kan gi dem hjelp ved boligkjøp, evt betale ned på studielån osv.
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 sparer også 300 til hver som står i fond,men det er jo langsiktig sparing så forhåpentlig så har de litt startkapital når de skal kjøpe seg bolig eller til studier:) Sikkert lurt sånn som du gjør med å sette vekk penger som du kan ta av når de tren
Tøysetipp Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, hun har egen konto med sparepenger, bursdagspenger og arvepenger.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Min får barnetrygden sin rett inn på konto og i tillegg har jeg et stort glass som jeg putter all mynt på.. så der går det fort ))
Bibappelula <3 Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Vi sparer også barnetrygden på hver deres konto + sparegriser Har 2 barn.
hippopotamus! Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke hatt så god økonimi i permisjonene og nå før jeg begynte å jobbe igjen, men jeg har fast trekk til ungene på 100 kroner hver. Skal øke beløpet etterhvert, men ikke helt ennå. I tillegg har de sparebøsser fra banken som de putter småpenger på. Blir litt i løpet av året det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå