Gå til innhold

Noen som venter nr.4 ????


junior4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda - her er også nummer 4 på vei :)

Har du tette eller spredte fra før? Mine er 8 år, 6 år og 10mnd.

Er forferdelig sliten og kvalm om dagen, noe jeg ikke har vært med de andre. Mulig det er naturlig siden jeg har mye mer å bli sliten av, men jeg tuller litt med mannen min innimellom og foreslår at det kanskje er tvillinger inne i magen ;)

(Han syns visst ikke det er gøy?! Jammen rart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke nr 4 men nr 5. Jeg er også veldig sliten og kvalm denne gangen, har jeg ikke vært før. Mine gutter er 8, 5, 3 og 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - så innlegget ditt om nr 5 - så flott!

Jeg tenkte plutselig at du kanskje hadde ei jente i magen?

Jeg har begge deler, og har vært litt kvalm med jentene men ikke gutten (i kjempeform når jeg hadde gutt i magen...).

Men denne gangen overgår kvalmen alle tidligere opplevelser for min del, og det som iallfall hjelper er å hvile mye og spise og drikke jevnt. Dessverre er ikke dette alltid så enkelt å få til...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy å se at det er flere som meg....og noen som er komt enda lenger... ;-)

Venter som sagt nr 4, og det blir definitivt sistemann.......har tre gutter fra før...på 9, 6 og 4 år :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen.

 

Jeg har foreløping termin den 22 mai.

 

skal på ul den 26 okt, siden jeg ble operert rett før eller rett etter at jeg ble gravid.

 

Jeg lurer jammen på det sjøl også,om det kan være ei jente denne gangen. Siden svangerskapet har starta veldig forskjellig fra de andre gangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå..... jeg har foreløpig termin 30.mai, men håper at jeg ikke må gå langt ut i juni...... har gått 11 og 12 dager over med de tre andre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter nr. 3 og 4 med termin 6. mai. Har to fra før på 2,5 år og 4,5 år. Blir nok litt travellt, men kjekt med mange barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...