Gå til innhold

babyen sprella i magen min:)!


<3 15mnd, lyst på en til <3

Anbefalte innlegg

vi var på vår andre ul i går! var på en i uke 5 for å bekrefte liv og en til i går (11+4) for å se.

jeg har ikke hatt noen blødninger el, så det er bare fordi jeg liker å følge med att vi har vært der.

 

på første ul var det jo bare en liten klump med ett bankende hjerte, hihi. men i går så vi fingre og tær og kjønnsorgan(!) og det var så gøy!!

vi trodde først det var en gutt, men legen forrklarte att så tidlig kunne det like gjerne være hovne kjønnslepper, så han ville ikke veddet penger på noen av delene. men samme kan det være, så lenge klumpen er frisk:) (selvom jeg innrømmer att jeg gleder med til ordinær ul, for å se om vi får vite kjønnet;) )

 

babyen sprellet inni magen min, gne seg i ansiktet og sparket tilbake med beina når legen ville ha den til å snu seg:) alt ble nok mye mer virkelig både for meg og samboeren min i går!

jeg gleder meg veldig nå, og er bitte litt mindre nervøs. men blir nok ikke helt rolig før babyn er ute;)

 

 

til uka skal resten av verden få vite "hemmligheten" vår:) og jeg skal be om unnskylding til alle jeg har løyet for de siste 3mnd. "neida, vi har ingen planer om å få barn på leeenge enda vi" ;)

 

blei langt innlegg detta! men deilg å dele litt lykke <3

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...