Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi jeg sender ungene inn på rommet for å leke tidlig om morgenen for å få ligge litt lenger selv?

Ungene på 2 og 4 stod tidlig opp idag,men forsvant inn på ene rommet for å leke med en gang,etter en stund kommer de inn til oss og legger seg ned å koser litt,etter ei stund så vil de stå opp og begynner å krangle..Sender de inn på ene soverommet og sier de kan leke litt til,noe de gjør og...Men nå får jeg dårlig samvittighet og føler meg slem:( Men vi er i samme etasje og hører de hele tiden..Og de kan jo når som helst komme inn til oss...

De våkner tidlig hver eneste dag og vi står tidlig opp i ukedagene så det er jo litt godt å ligge litt ekstra på helg,få lade batteriene etter ei uke p å jobb...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er selmt eller dårlig mor oppførsel i det hele tatt. Så lenge dere hører dem, ville jeg slumret i sengen med god samvittighet. Barn trenger ikke underholdes hele tiden, det gjør vel ingenting å leke litt alene?

Skrevet

syns overhodet ikke du er en dårlig mor!! ville nok gjort akkurat det samme i din situasjon... nyt å ligge litt du :)

Skrevet

Skal vel mere til for å være en dårlig mor.

Men hvis du får dårlig samvittighet, så bør du kanskje gjøre noe med det?

Skrevet

Takk fr svar:) Ungene her har egentlig bare godt av å leke litt alene,de vil helst underholdes hele tiden...Og hadde vi stått opp så hadde de jo måtte leke litt alene da og,selv om det hadde blitt i stua der vi var..Forskjellen nå var jo at vi lå i senga og slumret mens de lekte på naborommet...Kunne jo satt på tv til dem,men tenkte at de ikke hadde vondt av å leke litt med hverandre heller...

Men som regel så vil de ligge sammen med oss da..

Skrevet

gjør det samme selv jeg :-)) I natt hadde hun minste vondt i magen så fikk ikke sove så mye, men hun skulle stå opp tidelig for det om!! da sendte jeg henne inn på lekerommet og skrudde på tven og la meg.. hun er 3,6 år.. Når storebror er hjemme fikser han mat osv også :-)))) Han er 9,6 år da.... Så lenge barna koser seg og har det bra er det vel ikke noe i veien med å gjøre det.. Det viktigste er jo å ha foreldre som er oppegående, om du må sove litt lenger om morningen for å føle seg oppladet og klar for dagen, ja, da gjør man det... :-)))

Skrevet

Det bør du ikke ha dårlig samvittighet for i det heletatt.

Her så står som regel eldste på snart 6 år opp først. Så våkner minsta på snart 3 år. Eldste setter på barne TV til de begge, ordner yoghurt til seg og søstera, også koser de seg en stund.

Har ikke et fnugg av dårlig samvittighet en gang, jeg. Eldste liker å stå opp alene og fikse og styre litt. Da er han så stolt så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...