Gå til innhold

Nå er huset mitt snart innflytningsklart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal supermann og jeg få oss et hjem igjen!

Sommeren har vi hatt i campingvogn og hos kjæresten min. Nå bor vi på pikerommet.

Torsdag får vi strøm. Bad og vaskerom og kjøkken er ferdig. Mangler bare gulv, lister , foringer og trapp. Trappa kommer fredag.

Neste helg, håper jeg vi bor i vårt nye hjem!!!!!!

Klistret opp postkasseskiltet i går.... Meg og Lillemann.....:)

Nytt liv, nye muligheter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :) Jeg har endelig kjøpt mi ega leilighet,skal pusse opp så flytter jeg og junior inn i slutten av mnd. Blir så godt med noe eget!:)

Skrevet

Jupp.... helt sikker. Gått å følt meg på flyttefot i snart 2 år....

Endelig....

Grattis!

Skrevet

ser du er gravid igjen...venter du barn med ny kjæreste, mens du bor hjemme hos foreldrene dine?

Skrevet

var litt rask der. skulle skrive gratulerer med nytt hus. håper dere får flyttet inn neste helg..;)

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

bodd i campingvogn siden i våres. Hatt kjæreste siden i vinter en gang.

Vurderer å ta abort. Har bestilt time, da tidspunkt for sammenflytting ikke er helt til stede. Vi har det topp sammen, men jeg vil ikke flytte dit.

først var jeg helt sikker på at jeg ville beholde, men nå tror jeg desverre jeg velger en veldig trist løsning.

Men sånn er det noen ganger.... Man kan ikke få i pose og sekk og må ta noen valg.

Ble gravid med p-piller. Helt utrolig!!!!

Skrevet

Så utrolig trist da. Men du får tenke deg grundig om. For husk at du aldri angrer på å få et barn men du kan lett angre på at du ikke beholdt babyen.

Lykke til med valget i allefall.

Skrevet

Jeg vet. Dessuten føler jeg at det er nå eller aldri.... Skal jeg ha flere barn, så er det dette barnet.

Skal på ul på mandag. Har sendt søknad om abort, men skal reise inn å føle på det!

Er ihvertfall i storform. Med Andreas var jeg dauklein på dette tidspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...