Gå til innhold

Loette p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt loette i ca en mnd nå og trodde faktisk denne p-pillen kunne funke for meg. Gikk på cerazette i noen mnd med konstante blødninger og jernlager som bare ble mindre og mindre.. Men tror du ikke jeg har begynt å blø av loette også da!! Fader, jeg blir så irritert! Skal det være slik at man blør stort sett hele mnd og har en uke uten blødning, hva er da poenget med p-piller??

Arr... Flere som har det sånn eller??

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg blødde fra dag en med Loette, og kuttet de ut etter 6 uker med blødninger.

Skrevet

Uff...:/ Pillene skal vel få tid til å virke ordentlig og kroppen skal jo venne seg til pillene (tror det er 3 mnd de sier), men fortsetter det slik i mange uker, tror jeg jammen ikke jeg gidder mer...:/ lei!

Skrevet

Eg har noen småblødninger med Loette, men med de fleste andre typer så blør jeg konstant. Har prøvd spiral også, som fungerte dårlig (birvirkninger, infeksjon, blødninger konstant i 8 måneder). Så for mindel er Loette de som funker best for meg tross i småblødninger (men blør ikke mer enn 2 av 4 uker da, så jeg har jo 2 uker uten blødning). Men dette kan du jo ta opp med legen din, tror det er noe slik at folk reagerer forskjellig på hormonmengden i piller, og at en da kan få blødningsforstyrrelser, så det kan jo hende de er for svake/sterke for kroppen din...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Loette p-piller er de eneste som har funka på meg etter at de fjerna trionetta....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...