monika 3+1 i magen:) Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 har jobbet siden 1 juni, som ringevikar på aldershjem. nå er jeg sykemeldt med bekkenløsning, og kommer til å¨være det frem til termin kjenner jeg. det er sånnt at for åå få foreldrepenger må du ha vært i jobb 6 av de 10 sisste mnd før stønadsperioden tar til, og du må på årsbasis ha tjent ca 37000 kr. av min vanligge lønn på ca 8000 før skatt i mnd, har jeg ikke klart å tjene 37000 kr nemlig. men visst sykepenger også blir regnet med i dette regnestykket, klarer jeg å tjene 37000+++. har ikke termin før 1 mars.. noen som vet??
prekæs Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg mener bestemt at sykepenger er en del av grunnlaget for foreldrepenger. 99% sikker. Det samme med arbeidsledighetstrygd.
Gunn og Gutta Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, om du blir s.m til babyen kommer, blir det da det du nå får i sykepenger som blir grunnlaget for beregning av foreldrepengene dine
Tipp topp Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Sykepenger teller med ja. Ellers hadde det vært mange som blir sykemeldt tidlig i svangerskapet som hadde slitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå