Gå til innhold

Når offentliggjorde dere graviditeten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappaen og resten av familien fikk vite det da jeg fant det ut, da var jeg 7 og en halv uke på vei:)

fortalte venninnene mine det da vi hadde julebord og da var jeg faktisk akkurat 12 uker på vei:)

Skrevet

Vi fortalte det tidlig, var vel i uke 5... Syntes det var greit at familie og de nærmeste vennene visste. Blant annet skulle jeg i et utdrikningslag ganske tidlig. Det var også godt å ha noen å dele det med da vi fikk beskjed om at vi hadde mistet, og ikke minst da det viste seg at jeg var gravid alikevel. Fortalte det tidlig sist gang også.

Skrevet

Jeg var så dum at jeg fortalte det til en i familien, og hun klarte ikke å holde kjeft. Var vel en 7 uker på vei eller noe.

Ikke så kult da jeg ikke visste hvordan det kom til å gå (blødninger etc i begynnelsen)

Med eldstejenta ble det vel først offentligjort da folk begynte å lure. :P

Skrevet

sist ventet vi til nesten uke 12, nå klarte jeg ikke vente... er 5 uker

Skrevet

Ca i uke 18 etter den ordinære ultralyden. Har tidligere opplevet at noe var feil på den ul, og ville denne gangen vente til det var ganske sikkert at det ble noe av- kun jeg og mannen min + legene som visste noe før det!

Skrevet

anbefaler faktisk å vente til etter ordinær ul uansett. Selvom man ikke har hatt skremmende opplevelser før.

Skrevet

Rundt uke 12 (etter tidlig UL) med de 3 siste, litt før med førstemann.

Jeg kunne aldri ventet til ordinær UL med de tre siste, ejg var svært synlig gravid alt fra uke 8-10 av med alle tre og slet veldig med å skjule det fra til uke 12, etter det ville det vært helt umulig selv i vide colleagegensere. Jeg er sånn som får veldig stor og tydelig gravidmage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...