Gå til innhold

Gravid 67-modell!|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Måtte bare si hei til deg, jeg har jo hittil trodd jeg var den eldste her inne, men ser at du "slår meg" med to år.

Hvordan er svangerskapet ditt? Er dette ditt første, og hvor langt på vei er du?

Jeg venter nr 3, en skikkelig atpåklatt, gutta mine er 13 og 15. Har hatt et fabelaktig greit svangerskap denne gangen, har (max) tre uker igjen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bidleba!

Koselig at du sier hei!!

Jeg har fulgt med deg litt "på sidelinjen" lenge. Dvs har lest innleggene dine:-) Har ikke vært så aktiv på skrivefronten selv, men har med stor interesse lest hva dere andre har skrevet.Og så har jeg stort sett holdt meg inne på forumet for "gravid i moden alder".

Jeg venter også nummer 3 - enda større attpåskatt enn din faktisk - for de 2 største er 17 og 20!! Yngste er jente og eldstemann er gutt. Og nå venter vi en ny gutt - om drøyt 40 dager! Blir veldig veldig spennende. Ikke akkurat endel av vår langtidsplan.... så vi fikk oss en real overraskelse tidlig i påsken, da vi oppdaget at jeg var gravid. Var vel mer eller mindre i koma i 1 måned, før jeg våknet opp til erkjennelsen at dette blir jo egentlig helt topp.

Har vært i fin fin form gjennom hele svangerskapet. Bank i bordet!!! Hadde litt bekkenproblemer litt tidlig, og starter umiddelbart på vanntrening og behandling hos fysioterapeut - og etter 2 uker var alle plager faktisk helt borte.

Egentlig ikke noe værre nå enn da jeg var henholdsvis 22 og 25 og fikk de første.

Har vært deilig å nyte voksende mage, litt hormonelle svigninger og etterhvert mye liv i magen. De store barna synes også dette er fryktelig spennende, og pappa begynner å kjenne på at det ikke er lenge igjen før det skal skje noe - og har dermed masse prosjekter som skal være ferdig før lillemann kommer.

Blir en spennende tid for oss begge fremover!

Lykke til inn oppløpssiden. Skal nok følge med deg videre.

Har flere rundt meg som har blitt mamma på nytt i voksen alder, og de storkoser seg.

Vi snakkes:-)

Skrevet

Hei.

Jeg titter innom for å si at jeg også er ei gravid 67 modell :-) Venter min første om 5 uker. Formen er ikke så verst, selvf fortere sliten enn vanlig. Mao ikke noe jogging på meg om dagen ;-)

Skrevet

Så gøy at vi er flere!!!!

Vi får følge med hverandre!

Lykke til, begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...