Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Haha.. Tror hun skjønte hva hun hadde sakt rett etterpå! Masse barn som ser på programmet, så bannet hun.. http://www.youtube.com/watch?v=tBgNNz3xN4w På slutten der, da hun skulle snakke med Chand.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 mira også! Banneprogram... ikke bra! Selv de nordnorske søstrene klarte å holde seg, men ikke de to. Dårlige greier!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Ehm, ja... Dæven, kommer av djevelen... altså et skjellsord.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Å herregud, ja nå står ikke verden til påske!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 OjOjOj værste jeg har hørt a gitt. . . Det er greit at en ikke skal fyre opp under at det er greit å banne, men dem fleste ungen har vel hørt alle dem orda der før vel? Har da sett på barne tv, eller gutta boys med sønnen (9 år) min og der er det ganske ille språk der også synes jeg. Men han kan alle dem orda der, men får jo høre av meg at det ikke er greit/lov å si dem. Enn så lenge hører han på meg, men om ikke mange år gjør han jo som han selv vil. Og så lenge vi foreldre ikke reagerer på at dem eller andre sier stygge ord, vil ikke unga tenke på at det er stygt heller. . .
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 det tok ikkje mine ongar skade av då... men eg tok skade av at du va så dårlige. hadde trodd hu va konge med MTV erfaring å greie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå