Gå til innhold

hva gir dere ungene av omega fettsyrer og vitaminer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir min Eskimo 3 Kids og Animal Parade multivitamin. Har vært litt usikker, men fått anbefalt dette....er 5 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gir også eskimo med omega3 osv.... syns det er ganske dyrt da, men barna ville ikke ta tran og vi har ikke fisk så ofte så må ha omega3-tilskudd..

gir også en liten skje sanasol:)

Skrevet

Sanasol. Har kjøpt inn vitaminbjørner men glemmer å gi det..

Burde absolutt fått i henne tran, men det er umulig. Har hørt om de ekimo kids..Kanskje jeg skal prøve det.. Men vi spiser fisk en-tre ganger i uka, da..:-)

Skrevet

Gir ikke tran jeg heller. Prøvde da hun var mindre, men hun kastet opp av det og det ble en kamp å få henne til å ta det til slutt.. Dessuten gulpet hun noe sinnsykt en periode, og tran setter jo flekker på klærne, så det ble sroppet ganske fort!:) Men vi spiser også fisk et par ganger i uka, så satser på at det holder!:)

Skrevet

ja huff husker det med nr2.. derfor vi prøvde eskimo.. og da var det ikke noe problem.

tror ikke man trenger tilskudd av det dersom man spiser fisk 2 ganger i uka (men må være fisk som gir bra omega 3 da;)

de sier jo at en brødskive med makrell i tomat dekker behovet også:)

Skrevet

eskimo 3 tutti frutti. (ughhh) og vitaminbjørner..

Skrevet

Vi gir omega 3 kapsler. Har fisk til middag ca tre ganger i uken, men ungen spiser ikke noe fisk utover det...

Hordan vet man at man bør gi tilskudd av vitaminer?

Vi har et variert kosthold med masse frukt, grønnsaker ol. Barnet spsier godt og variert av brød, pålegg, alt av middag ol så har tenkt at det ikke er så viktig å gi ekstra vitaminer da..

Skrevet

Tran, sanasol, og sambucol/propolis på høsten.

Skrevet

Håper ikke, BluBb, at du gir tran og sanasol samtidig, for da får de for mye vitamin D (eller var det A, tro). Disse lagres i kroppen så man kan få for mye hvis man spiser dobbelt.

Skrevet

Rapsolje, olivenolje, grønnsaker, frukt osv.

Skrevet

Tran, 1.5 år gammel.

Skrevet

Gir de tran og sanasol da jeg husker det (kanskje 5-10 ganger i løpet av en mnd). De aller fleste voksne og barn får i seg det de trenger gjennom et vanlig kosthold :o)

Skrevet

Man kan fint gi begge deler men da ikke full dose. En tskje (dagens tskjer er mindre enn 5 ml) av hver går helt fint :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...