Gå til innhold

Hva talent skulel du ønske du hadde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne synge!

Og gjerne hatt mer rytmer i min lille kropp hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rytme i kroppen, men jeg skulle ønske jeg var rå på å danse:-)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Hm, er fotografisk hukommelse et talent? Hehe...

Skulle ønske jeg kunne trylle, da... På ekte, hehe...

Eller var en god skuespiller, kunne godt tenkt meg å jobbe med det.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Ja, skulle faktisk mest av alt ønske jeg kunne danse! Jeg ser ut som en ku på syre når jeg danser...=P

Skrevet

Synge

Danse

Ps Trylle kan jeg :)

Skrevet

er tålmodighet et talent? he he:)

Skrevet

HAHAHHAHAHA må le av den sauen,for det gjør søren jeg og!! BRA SAGT!! :) LOL

Skrevet

Vil være supergod på piano. Middelmådigheten min er jeg lei av, og orker ikke gjøre en innsats for å bli supergod. Det er jeg alt for gammal til;)

Skrevet

I den grad det å være usynlig innimellom er et talent kunne jeg tenkt meg det.

Skrevet

Hmmm....sånne superheltinne-talenter som å fly og se gjennom vegger og være usynlig osv... :oD

Skrevet

skulle ønske jeg var synsk å kunne heale............. kansje ikke hetl den typen talent du spurte etter..........:-))

Skrevet

Jeg spør,dere svarer ;)

Samme hva talent du ønsker å ha,jeg er bare nyskjerrig på hva dere skulle ønske dere kunne :-)

Skrevet

Jeg ønsker meg et sangtalent.. Men ikke alle kan være flink til å synge, noen må jo være dårlig, slik at vi kan skille ut de som er flinke, vet dere :P

Og så skulle jeg inderlig ønske at min gode samboer hadde Tommy (x-factor) sin sangstemme. Ahhh.. :D

Skrevet

det er bare ett talent jeg ikke har som jeg virkelig ønsker meg. og det er å kunne lese like godt som alle andre.

at jeg ikke kan synge osv det bryr meg ikke

Skrevet

for å kalde det et talent må man kanskje være mer en gjenomstnittet god. så da gjør jeg det om til "jeg skulle ønske jeg var fantastisk god til å lese"

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var som Sabrina the teenage witch! Bare voksen.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var som teskjekjerringa, bare større.

Skrevet

Det syns jeg var en fin ting å ønske seg, mor til alle tegna og gunnar. Og ganske mange hakk mer nyttig enn det en del av oss andre ønsker oss!

Skrevet

hehe... det er vel nyttigheten som gjør at det er viktig også. for jeg tenker jo på dette mange ganger vær dag. at jeg ikke kan synge tenker jeg stort sett bare på på 1. mai. men jeg kan mime :D

Skrevet

Jeg mimer mest jeg også. He he:)

Men lese gjør jeg jo hele tida. Hadde savna det veldig om det ikke gikk så greit som det gjør.

Skrevet

tenk om alle var som oss. da hadde det sett veldig teit ut når allsangen begynte :D

Skrevet

danse, sånn skikkelig flink. moderne eller hva det heter:)

hehe jeg har sett litt for mye på so you think you can dance.. skulle også ønske jeg var flink til å synge:P

Skrevet

Spille piano:)

Tror jeg skal skaffe meg et elektrisk et med tiden og ta timer. Det er i allefall drømmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...