Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Har aldri født vaginalt og lurer derfor på om jeg kan bruke spiral. Jeg har hørt at det ikke anbefales hvis man ikke har født "normalt". Er det vondt å sette inn spiral når man ikke har født før?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har spiralen. Den ble satt inn når jeg var ferdig å amme etter gyn sin anbefaling. Jeg tok smertestillende ca 30 min før jeg gikk inn, og opplevde selve innsettingen som ubehagelig og litt vondt selvfølgelig. Litt rar smerte om jeg kan si det sånn. Men etterpå fikk jeg enorme smerter, jeg hadde så vondt at jeg bare lå på benken og krøket meg sammen. Så fikk jeg en ibux og da ble alt fint. Jeg hadde tatt Pinex Forte før jeg gikk inn og det var ikke lurt for det fungerte ikke i det hele tatt. Ibux er det beste på slike smerter. Så ta ibux! hehe.. Det kan gjøre vondt et par dager etter innsettingen, nesten som mensensmerter. Men det er ikke så ille at det ikke er verd det:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 spiral her også, Ingen smertestillende og merket ingen ting under innsetteser eller etterpå. Cluet er å nyse når de setter den inn, gikk så bra så og er kjempe fornøyd,
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Er det hormonspiral dere har eller sånn kobberspiral (hvis det er det det heter)? Tåler ikke så godt hormoner og har lyst å klare meg uten.. Takk for tipset om ibux:) HI
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har hormonspiral, har ingen problemer med sånt da. Men kobberspiral er nok bra det også, det er iallefall samme innsettingsmetoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå