råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 trenger tips til hva jeg skal søke på!! alt fra klær til ting:)
PAVEEL Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 wilton cacas det et bakeutstyr, hvis du ikke visste det da;)
Monajenten Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Mye, haha:-P Alt fra klær til smykker, hårprodukter (kjøpte GHD original rettetang for 1/3 av prisen i Norge), gamle fotballdrakter, sytilbehør, sko osv osv osv.
Emma&Adrian Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Sikkert VELDIG dumt spørsmål,men hvordan betaler man når man handler på EBAY?
mamarama og lille banan Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Bruk ALLTID PayPal når du handler på ebay. Det er det som er mest sikkert og enklest. Gå inn på www.paypal.com for å lese mer Jeg handler klær til meg og poden, sko, smykker (ikke dyre,) kosmetik, hud og hårprodukter. Handler alltid i.d. Bare minerals foundation på ebay, den får jeg ned i 140 kroner med frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå