Gå til innhold

Dersom dere hadde blitt fratatt et barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt håp var ute for å få det tilbake. Tror dere at dere hadde gjort noe ala den polske dama? Eller hadde dere fortsatt å kjempe på den riktige måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg hadde gjort, hadde nok blitt desperat på tanken om at noen skulle hatt omsorg for mitt barn, men hadde jeg vært Narkoman eller alkoholiker så hadde jeg vel prioritert andre ting enn et barn??

Egentlig litt vanskelig og svare på ettersom jeg ikke har vært i en slik situasjon før.

Skrevet

Jeg hadde kjempet lenge på den riktige måten, så blitt desperat og handlet på den uriktige måten, blitt tatt og så kjempet videre på den triktige måten...

Trur eg.

Skrevet

Nå kommer nok det aldri til å skje meg da, siden jeg ikke har noen planer om å skade datteren min på noen som helst måte.

Men dersom det skulle skje så måtte det jo ha skjedd fordi jeg ikke var egnet som mor, og at barnet ville ha det bedre hos andre. Jeg tror jeg ville jobbet mye med meg selv for å skjerpe meg og vise at jeg var egnet som mor til mitt kjære barn.

Så jeg tror nok jeg ville kjempet på den riktige måten. Det er bare det som fungerer i lengden.

Skrevet

Jeg hadde gjort hva som helst for å få tilbake barnet mitt, hvis jeg hadde blitt fratatt det idag iallefall... For jeg har ikke gjort noe galt!!!

Om så det innebar å kidnappe det å hente det med meg til Spania, hadde jeg gjort det!

Skrevet

Dersom alt håp er ute sier seg selv at nytter ikke lengre kjempe på riktige måten. Har jeg misforstått da?

Skrevet

Jeg hadde klart stukket av... også fordi jeg som henne har en reel mulighet til å gjøre det. Men jeg vil få legge til at jeg tror på det systemet vi har. Det skjer feil, men det er sjeldent. Håper babyen får den medisinske hjelpen den trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...