Gå til innhold

Syns x-faktor har en dårlig programleder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke noe piff over henne. Da var det bedre med Pia Lykke i Norske Talenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe programlederemne akkurat...

Skrevet

huff enig !!

Blir nesten flau på hennes vegner !

Skrevet

Samboeren min og jeg satt å diskuterte dette, Han syntes at hun er sikkelig fæl og at hun ikke passet som programleder i det hele tatt. Jeg syntes hun burde få en sjanse.

Dette var første direktesending, blir sikkert bedre etterhvert. Hvis ikke så finner nok tv2 en ny programleder, hvis det blir ny runde med x.faktor.

Skrevet

enig med dere. hun var ikke spesielt flink. På den annen side så er hun helt alene, uvisst av hvilken grunn, det har jo alltid vært to proramledere på disse programmene, da er det lettere å redde seg inn. Med tanke på at hun er helt uerfaren så får hun vel få en sjanse til.

Skrevet

Helt uerfaren....?

Hun har jo jobbet i MTV dritlenge jo. Hun suuuger.

Katharina Flatland, DER har du programleder.

Skrevet

Ja huff... hun er irriterende, kjedelig, stiv og lite morsom. Ingen god programleder.

Skrevet

liker henne ikke noe særlig jeg heller, menfatter og begriper ikke hvorfor de ikke har to programledere? Det blir jo mye mer humor og profesjonalitet over det hele! Er det finanskrisa som har rammet tv2 eller?

Skrevet

Hun er så lite sprudlende,og det er ikke no humor. :/

Skrevet

Enig, hun er helt flat og personlighetsløs.

Skrevet

herlighet, hun er da flink. Dere høres ut som noen misunnelige sjalue damer med altfor mye hormoner og altfor mye fritid. Jenter er jenter verst, må jo finne noen feil på henne, kjedelig hvis denne pene jenta skulle gjøre det bra.....

Skrevet

Herlighet, du da. Det må vel være lov å synes at jenta er en dårlig programleder uten at man skal bli stemplet for å være sjalu... Både jeg og mannen min synes hun gjør en dårlig figur som programleder, men vi er begge enige om at hun er en pen jente :)

Skrevet

synes det bare er så smålig å henge ut henne her for sånne filleting. Hun gjør da ikke en såååå dårlig jobb, kan komme med mange verre eksempler. Jeg hadde blitt lei meg for slike kommentarer uansett hvor kjendis jeg var, men får bare håpe hun ikke er inne på slike forum...

Det er lov å ha meninger om andre, men kanskje ikke åpenbare de på et offentlig forum.

Skrevet

Hun er nydeli vakker men egner seg ikke i et konsept som x-faktor. Så det på de innledende rundene og.

Og det har ingenting med sjalusi og gjøre. Herregud, må jo være lov til å være litt kritisk til jobben hun gjør uten at utseende skal dras inn! Her i huset var det og mannen som påpekte dette først, han hadde sett på noen av programmene hun hadde på MTV og sa hun ikke var noe der heller.

Men, hun skal få en sjangse til hos meg og..blir nok å følge med på programmet:)

Hi

Skrevet

Jeg synes hun er kjempeflink jeg.. HUn va flink i mtv og flik nå..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...