Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 er ikke noe piff over henne. Da var det bedre med Pia Lykke i Norske Talenter.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Ikke noe programlederemne akkurat...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 huff enig !! Blir nesten flau på hennes vegner !
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Samboeren min og jeg satt å diskuterte dette, Han syntes at hun er sikkelig fæl og at hun ikke passet som programleder i det hele tatt. Jeg syntes hun burde få en sjanse. Dette var første direktesending, blir sikkert bedre etterhvert. Hvis ikke så finner nok tv2 en ny programleder, hvis det blir ny runde med x.faktor.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 enig med dere. hun var ikke spesielt flink. På den annen side så er hun helt alene, uvisst av hvilken grunn, det har jo alltid vært to proramledere på disse programmene, da er det lettere å redde seg inn. Med tanke på at hun er helt uerfaren så får hun vel få en sjanse til.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Helt uerfaren....? Hun har jo jobbet i MTV dritlenge jo. Hun suuuger. Katharina Flatland, DER har du programleder.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Ja huff... hun er irriterende, kjedelig, stiv og lite morsom. Ingen god programleder.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 liker henne ikke noe særlig jeg heller, menfatter og begriper ikke hvorfor de ikke har to programledere? Det blir jo mye mer humor og profesjonalitet over det hele! Er det finanskrisa som har rammet tv2 eller?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Hun er så lite sprudlende,og det er ikke no humor. :/
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Enig, hun er helt flat og personlighetsløs.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #12 Skrevet 10. oktober 2009 herlighet, hun er da flink. Dere høres ut som noen misunnelige sjalue damer med altfor mye hormoner og altfor mye fritid. Jenter er jenter verst, må jo finne noen feil på henne, kjedelig hvis denne pene jenta skulle gjøre det bra.....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #13 Skrevet 10. oktober 2009 Herlighet, du da. Det må vel være lov å synes at jenta er en dårlig programleder uten at man skal bli stemplet for å være sjalu... Både jeg og mannen min synes hun gjør en dårlig figur som programleder, men vi er begge enige om at hun er en pen jente
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #14 Skrevet 10. oktober 2009 synes det bare er så smålig å henge ut henne her for sånne filleting. Hun gjør da ikke en såååå dårlig jobb, kan komme med mange verre eksempler. Jeg hadde blitt lei meg for slike kommentarer uansett hvor kjendis jeg var, men får bare håpe hun ikke er inne på slike forum... Det er lov å ha meninger om andre, men kanskje ikke åpenbare de på et offentlig forum.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #15 Skrevet 10. oktober 2009 Hun er nydeli vakker men egner seg ikke i et konsept som x-faktor. Så det på de innledende rundene og. Og det har ingenting med sjalusi og gjøre. Herregud, må jo være lov til å være litt kritisk til jobben hun gjør uten at utseende skal dras inn! Her i huset var det og mannen som påpekte dette først, han hadde sett på noen av programmene hun hadde på MTV og sa hun ikke var noe der heller. Men, hun skal få en sjangse til hos meg og..blir nok å følge med på programmet:) Hi
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #16 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg synes hun er kjempeflink jeg.. HUn va flink i mtv og flik nå..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå