:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 folk får jo mye mindre tid til å stemme på de? ikke det at jeg stemmer, men det er jo mange som gjør sånt
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jo, jeg er kjempe skeptisk til en slik ordning. Stemmer aldri selv (så burde holde kjeft, kanskje?), men synes det virker fryktelig urettferdig.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Det er vel opplest og vedtatt at de som stemmer stemmer rett etterpå, de venter ikke i 20-45 min etter opptreden. Og de færreste stemmer i en halv time.
Trebarnsmamma30 Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Var det hun Lise som sang sist? Hun var jo kjempeflink, best av de alle syns jeg! Likevel fikk hun færrest stemmer..
trillemamma Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg venter. Jeg liker å høre alle før jeg tar valget mitt.
mozell Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Det er mulig at mange hører alle før de stemmer, men for å eliminere tvil så syns jeg de burde gjort som i USA/England (?) der de får så og så lang tid å stemme på, etter at alle er ferdig. Må da være en mye greiere ordning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå