mammantilde2vakreste<3 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Har fått blodpropp i en hemoride. Har noen vært borti det? Har hatt vondt i rompa siden i går, og nå sjekket mannen min, og da var hemoriden svart....Sjekka litt på nettet, men vil liksom ikke ringe legevakt nå i kveld..
opsi fødeklar Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 hvorfor vil du ikke ringe legevakta? Dem er jo der for deg. Jeg har aldri hørt om blodpropp i en hemoroide engang, og jeg er svært skeptisk til selv diagnotisering, men kjære deg..dem jobber på legevakta for deg og meg:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Kom deg på legevakta!! Jo tidligere du får undersøkt deg, jo bedre! Blodpropp er jo ganske alvorlig da, og dette bør du få undersøkt raskt.
b77h Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, nå var det jo i går du skrev innlegget...men må si det høres ganske UTROLIG ut når du tror du har en blodpropp - og IKKE vil kontakte lege???!? Blodpropp kan være svært alvorlig (uten at jeg vet om det er annerledes med hemorider). Men det er det jo kun en lege som kan svare på - og ikke minst berolige deg. Kanskje er det ikke blodpropp i det hele tatt, da er det jo greit å vite det... håper det gikk bra.
<3 Maren <3 Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Håper ikke hun ble skremt - en trombosert hemoroide er helt vanlig. Og ikke en vanlig blodpropp. Den kan ikke vandre noe sted. Men det er vondere enn vanlig og forsvinner sjelden av seg selv. Ofte kutter legen opp denne hemoroiden og fjerner det koagulerte blodet også er den ofte borte for godt :-) Man skal være forsiktig med selvdiagnostisering ja, så dumt å ta sånn på vei før man vet noe mer...
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2009 Takk for svar. Ringte legevakten, og traff legen min. Hun sa at den skulle dyttes på plass, og smøre med Sheriproct. Hun ville ikke skjære i den sa hun. Da måtte jeg evt inn til kirurg. Hun trodde den skulle bli borte av seg selv.....Ut i fra det man kan lese på nettet, så er det vel lite sjans for det;( Har vært skikkelig deppa noen dager, men håper at jeg skal sove godt til natta...
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Du kan være heldig at den går bort. Prøv å dytt den inn. ta på engangshanske da er det lettere, gjør det også hver gang du er i dusjen. det finnes flere preparater på apoteket som du kan bruke når du er gravid. tar et par tre dager så "tørker" de inn. de blir ikke borte men de er ikke så hovne. lykke til.
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2009 Takk sailor. You made my day;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå