Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang. vintersko.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Coop Obs å prøvde Friends sine vintersko på jenta mi. Prøvde i sørelse 18,19 og 20, men jeg synes de er så trange i åpningen og over ankelen. Fikk dem ikke helt på selv om jeg vrei og dytta. Helen kom ikke helt ned og i kontakt med sålen bak.

Hun har et par Stonz som hun bruker nå, men vil gjerne ha et par vintersko siden hun mest sansynlig vil begynne å gå i løpet av vinteren.

Kan dere anbefale meg noen sko som ikke er så veldig dyre. 500-600 kroner synes jeg er alt for mye for et par sko som ikke passer når høsten kommer igjen.

Takker for tips og råd dere måtte komme med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

jeg ville ha ventet jeg, til hun faktisk går. Før den tid er det vanskelig å kjøpe sko, og du kan risikere å kjøpe sko som hun ikke klarer å gå i.

Går hun i barnehage? I så fall ville jeg faktisk ha bruk 5-600 kr på sko, og kjøpt goretex. Da slipper du støvler, støvler fungerer ikke på barn som nettopp har lært å gå.(De ramler av igjen, jeg jobber på småbarnsavd, så jeg opplever dette daglig:)

Skrevet

Nei hun går ikke i barnehage. Begynner neste høst og kommer da til å investere i litt dyrere sko.

Får bruke Stonz inntil videre.

Takk for svar :)

Skrevet

må få legge til at skoene bør ikke være for tunge heller. Gutten min har hatt Friendssko, og de er jo ganske tunge! Ville heller ha kjøpt skofus eller noe, de er jo ikke sååå dyr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...