lillebie på`n igjen Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 varierer sikkert i stor grad... er 32+4 og trodde nesten at gutten hadde festet seg- han har ligget med hodet ned i mange uker- og på alle kontroller. Har og kjent masse stikkinger og nedpress. - men i går- da bestemte han seg for å snu på seg! det romstrerte og styrte i sikkert en time...og der ble han- på tvers i magen ) sparker så det buler ut å hver side, og når han hikker så ser du hvor hodet ligger for å si det sånn- det er hvertfall ikke ned !
Elvegris Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er i uke 38+6 nå og hodet på babyen har ikke festet seg ordentlig ennå Men hun ligger ganske langt ned i bekkenet likevel, visstnok. Da jeg var like langt som deg, lå babyen fortsatt i seteleie og det fortsatte hun med i noen uker. Så det er da håp!
lillebie på`n igjen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 ok da er det enda håp )
las chicas Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 min baby sitt hode ble ikke festet før fødselen. var riene som presset henne ned.
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Babyen min har ikke festet seg, er 38+6 og førstegangs. Jordmor er ikke bekymret her, og du er jo så "kort" på vei (alt er relativt, hehehe) at babyen enda har plass til å snu og vende på seg. Så jeg hadde nok tatt det hele med stor ro, de fleste babyer skjønner hvilken vei de skal ligge etter hvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå