Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Når hadde dere sex første gang etter fødselen? Hvordan opplevde dere det? Er no en mnd siden fødselen min, og kjenner no at jeg begynner å bli "normal" der nede. Meen gruer meg til å ha sex, er livredd for at det skal gjøre ondt og at sambo skal synes at man ikke er stram nok osv osv.. Vet det er dumt å tenke sånt, men er noe som ligger bak i hodet hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 ca 3-4 uker etter.... var ubehageig første tiden, med dette går over... ikke ver redd og si stopp om dt er ont...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ventet ganske lenge, var fryktelig bekymret. Ba ham om å være forsiktig men så gikk det kjempefint og var bare digg
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for svar. Ble klipt og revnet en del under fødsel så jeg føler meg litt ødelagt nedentil Tror jeg sliter litt med tanken på dette, derfor sex`n virker litt skremmende.
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Første gangen venta jeg kjempelenge, men da var jeg jo singel. Andre gangen var det så vidt vi klarte å vente de obligatoriske 2 ukene, og det var deilig å begynne på igjen! Siste gangen tok det 4-6 uker, husker ikke helt, det var deilig da også, men mannen min innrømmer at han begge gangene kjente stinga. Litt gnagsåraktig på snoppen! (Men vi lot oss ikke stoppe - kom deg tilbake i salen, jente!)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Første gangen ventet vi kun tre uker. Da måtte vi bare avslutte hele greia midt i, for det var for tidlig. Men den gangen revna jeg mye. Etter andre fødsel ventet vi de klassiske seks ukene. Fortsatt litt ømt ogrart der nede, men ikke direkte vondt. Men blir ikke helt det samme med sex når man ammer og har ammehormoner i kroppen - ikke heeeelt innstilt på sex da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå