Gå til innhold

julegave til jenta mi på 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 1 år i januar. Men hva skal jeg kjøpe henne i julegave?

noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme lurer jeg på, mini blir 1 første uken i februar, så vi lurer på både julegave og bursdagsgave.

Skrevet

Dukke

dukkevogn

dukkeseng

lite bord og stol

liten lenestol

duplo

rutsjebane

Skrevet

ja, bursdagsgave før den del også.

Var i dag og så på lekebutikk, var mye og velge i. Så på en slags gå-stol, skulle vist være effektiv når di skal lære å gå :) men så vet jeg jo ikke hvor fort hun utvikler seg før jul, så om det er noe vits?

er min første så er ikke lett å vite =)

Skrevet

dukke var jo ikke en dom idè. men er de ikke for små til å vise interesse? ;$

Skrevet

jenta mi fikk til jul i fjor, da var hun 10 mnd. Hun har lekt med den fra dag 1 :) Dukkevogna og senga begynte hun å leke med da hun var 13-14 mnd.

Gåbil var forresten den mest populære gaven hun fikk til jul det året.

Skrevet

Brio sin gå-vogn kjøpte vi og den er brukt ekstremt mye. Ungene bruker den enda på hytta, og tantebarnet mitt "stjeler" den, for han må jo trille dukke han også.

Man kan stramme hjulene slik at det blri mer motstand når de begynner å reise seg og gå noen steg. Også er jeg mere glad i tre enn plast, tre holder litt lenger syns jeg.

Duplo og togbane har vært stas her i huset fra de har vært så små. Duploen med dyr har vært mest gøy.

http://www.br-leker.no/produkt/kids-wood-bilbane-1/

Denne fikk minstejenta til hennes første jul, og den har vært og er fortsatt gøy. Nå er hun 4 år.

http://www.br-leker.no/produkt/kids-wood-aktivitetskulebane/

Denne så også litt gøy ut syns jeg.

Skrevet

Gåstol (sånn man sitter oppi m hull til bena) er fy fy sier helsesøster her. Heller gåbil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...