Gå til innhold

Hvordan er deres små på 6-7 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille er forsåvidt grei og ha med å gjøre. Sover hele natten kun avbrutt av oftest en eller 2 matinger noe som er kjempebra og om dagen sover h#n gjerne 2-3 timer sammenhengende. Så sånn sett kunne det vel neppe blitt bedre.

Men det jeg synes er slitsomt er at når h#n er våken så virker h#n konstant misfornøyd føler jeg. Skal helst bli bært rundt, nytter ikke å sitte rolig engang. Virker trøtt igjen med engang og er dårlig til å spise. Får flaske nå og spiser gjerne ikke mer enn 50-60 ml hver 3-4 time.

Skjønner at så små ikke ligger mye for seg selv men det er litt slitsomt at jeg må bysse han hele tiden og selv da er han ofte sutrete. Om kvelden tar det laaang tid før vi får han til å sove...

Dette begynte for 2 uker siden før det var han kjemperolig. Kanskje derfor det føles ekstra slitsomt? ! Siden jeg trodde jeg hadde fått en kjemperolig baby..

Virker som h#n er forkjølet så jeg håper det bedrer seg om ikke så altfor lenge...Blir sliten når jeg har et barn i tillegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes veldig ut som sånn vi hadde det... Lille tryll var verdens roligste fram til hun var 4-5 uker, da begynte hun å sutre endel, måtte bæres og bysses. Fra 6 uker skrek hun mye. Særlig om kvelden og virket generelt utilpass. Vi bærte og bysset hele dagen lang, å hun ble verre og verre å få til å sovne. Kunne bare sove oppå en av oss og våknet lett. Utrolig slitsomt!

Etter etpar uker gikk vi til kiropraktor som hadde peiling på spebarn og fikk konstatert låsninger i nakke (KISS). Etter tre behandlinger ble hun helt fin, og er nå en veldig blid bebis.

Ikke sikkert det er det samme, men vil likevel anbefale deg å sjekke det ut, om enn bare for å utelukke...

Ønsker deg lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...