Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Blir nok litt syteinnlegg her i dag. Har nå gått med skikkelig smerter i magen i 1-2 uker (blitt skikkelig intense den siste uka) med forstoppelse og luft i magen. Har vært på apoteket nå, så håper det vil hjelpe etterhvert. I tillegg ser det ut til at jeg ikke slapp unna hemeroider.. Store smerter nederst i ryggen, nedover beina, bekkenett++, hormoner og til min store skrekk har jeg oppdaga strekkmerker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var en tur på butikken i sta med skikkelig godterikikk.. Da jeg sto i kassa innså jeg hvor usunn jeg var, fikk skikkelig dårlig samvittighet over at jeg feiter meg sånn opp.... Snur meg... Og ser rett på DEN veltrente jentekroppen, med de fine klærna (her er det jo joggebukse i et J***** sett).. måtte bare pakke sammen i full fart å komme meg ut... er det mulig å ta sånn på vei??
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 JA! Det er fullt mulig å ta sånn på vei-gjør det selv. Er 36 uker i morgen og bare i løpet av de siste dagene har formen blitt skikkelig rompa! Smerter i bekken,nedover bena,nederst i ryggen og ned mot rompa..noen ganger føles det som smertene er i rompa! Også er det de vanlige smertene jeg har hatt en stund under selve magen,kan du si. Har selv skjønt at hode til tulla mi er langt nedi bekkenet. Og nå i sted syns jeg virkelig det så ut som magen hadde droppet-så det forklarer de smertene jeg har hatt de siste dagene. Godt at det ikke er lenge igjen. Er akkurat en måned igjen i dag til terminen min-9.nov. Men jeg har en veldig sterk følelse av at tulla har bestemt seg for å komme før den tid. Vi får se.. Ja,forresten-hva gjør du med forstoppelsen og luft i magen?? Jeg har bagynt å slite med det selv nå. Har ikke gjort det tidligere i sv.skapet. Klemmer..
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 Da er vi ca likt på vei, har termin (FRE) 13 nov. Er helst i det siste at smertene har kommet sakte men sikkert. Gutten her ligger også langt ned i bekkenet, men hodet har ikke festet seg så han har en tendens til å snu seg fra høyre til venstre minst en gang om dagen, DET er smertefult! Får håpe følelsen er riktig på at hun kommer litt før, heller det enn 2 uker over (fra nå er det jo ingen fare om hun bestemmer seg for å komme tidligere heller) Jeg har også vært så heldig å unnslippe forstoppelse i sv.skapet, frem til nå. Da tok det meg skikkelig på senga Mot forstoppelsen har jeg kjøpt "beutulac Mikstur" (laktulose) og mot luft har jeg kjøpt "imogas" (skulle egentlig ha minifom, men alle apotekene var utsolgt her..) Har akkurat begynt på disse, så tør ikke si om det fungerer eller ei, men hååper det. Er nok av plager fra før av:s *klem*
ck Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Mye smerter i magen, ja, ganske så vonde kynnere, pluss menssmerter:/ Liker det ikke. Vil så gjerne ha de par permukene å komme meg på før fødsel. Er bare i uke 33, jeg da, så jeg får knipe igjen det jeg er god for;) Men må si jeg unner meg litt godis, jeg da. Er så streng på alt det andre av råd mht hva spise/drikke, hva ikke, så jeg håper jeg ikke gjør noen med denne ene svakheten;) Heller for mye enn for lite å gå på til fødsel og tiden etter. (klok av erfaring x 2 ) Masse lykke til:)
Romeren Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg blir helt sprø av ryggen min. Kan nesten ikke sitte lengre, for det klemmer sånn oppe i ryggen på høyre side. Vondt-vondt-vondt! Vet ikke hva jeg gjør galt, jeg. Har minst 4 uker igjen...
lille frø, mor til to Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har det litt motsatt. Hadde skikkelig vondt i uke 20-24, da hadde jeg store problemer med å gå. Så ga smertene seg og jeg føler meg i storform nå. Trener hver dag og har masse overskudd på jobben. Men klart jeg er ikke like slank som før, og tung i kroppen er jeg og. Lurer på om jeg noen gang får kroppen min tilbake. Føler virkelig med de som har det vondt nå. Er forresten i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå