Gå til innhold

Fødebagen

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm kom på at jeg kanskje burde pakke fødebagen snart....er jo ikke så lenge igjen til termindatoen min her. Hjelpes! hehe

Noen som har forslag til hva man absolutt burde ha med? Husker ikke så mye av hva jeg hadde med forrige gang, men noen av dere her inne er jo rimelig nybakte 2 barnsmammaer så dere husker sikkert bedre enn meg ;-)

Har jo selvfølgelig med på listen min:

toalettsaker

klær til meg og lille

stelleprodukter

foto/video

og så sto det stille.....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bag ble pakket av mannen min i sin tid, og da fikk jeg med alt fra pentopper til olabukser, og sminkefjerner, men ingen sminke (han pakka i hui og hast hehe). For det trenger man jo i sykesenga ;-) Men det viktigste jeg hadde med i løpet av alle ukene var uansett; joggedress & hårstrikk. Er ikke så mye man trenger egentlig, tror listen din har det meste :-)

Skrevet

Hehe men sanasol mannnen din gjorde sikkert sitt beste, de er jo søte da,

Jeg hadde også med meg

Ipod, bok/blader,

egne bind, selvom jeg brukte det meste de jeg fikk men de er jo veldig store da.

Mat til gubben, han får ikke servert mat ( vet ikke hvordan det er på nye ahus) vi hadde med litt sjokolade, rett i koppen og noen brus.

Hårshampoo og balsam, er ikke akkurat det beste utvalget der.

En god krem + lepomade

Hadde med smokk til den lille også, men det har du sikkert tenkt på.

Tja det var vel det jeg kom på nå

Skrevet

Jeg ville tatt med store håndklær!! Ofte er de man får små som frimerker og det er så godt å tulle seg litt inn etter en god dusj!!

Ellers, store nattbind og gode truser som holder alt litt på plass...!

Lykke til!!

Skrevet

Vi pakket jo aldri noen skikkelig bag sist, men jeg husker to ting som jeg savnet:)

Sko/tøfler som jeg kunne knyte opp. Jeg hovnet noe voldsomt opp i beina og hadde problemer med tøflene for de var rett og slett for trange.

Leppepomade, for leppene var av en eller annen merkelig grunn knusk tørre og såre....

Lykke til med pakkingen:)

Skrevet

Hei.

Ja jeg er enig med Bellen om det med sko og leppepomade. Jeg hadde med sommersandalene faktisk. Sånne flate som jeg kunne la være og lukke igjen. Husker jeg var ganske hoven i føttene en god stund.

Ellers hadde vi med radio. Hadde jo en lang fødsel så det var deilig med musikk. Det er jo dårlig med tv på fødestua.

Ellers hadde vi med kjeks og saft + noe frukt. Godt for mannen også om det drøyer ut.

Masse lykke til. Ikke lenge igjen nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...