Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 vet det er spurt om før, men jeg husker ikke svarene. har satt frem ett glass med rødvin eneste. håper de drukner og dauer. hater de jævla fluene.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 salmiakkvann på spruteflaske. Ikke sterkt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Fikk et godt tips her inne: fyll skåler halvt om halvt med eddik og zalo. Funket som bare det! Jeg holdt på å bli gal, men nå er det ingen fluer på kjøkkenet mitt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 renslighet og ta ut søpla daglig hjelper iallefall.... og zalo salmiakk vann....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 jeg har nå eddik, zalo, og rødvin i forskjellige skåler overalt. best de er borte i morgen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 det trenegr ikke å ha noe med renslighet å ha bananfluer. vi får de forbanna fluene på fruktfatet og tro meg der er det ingen råtten frukt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Samboern kjøpte noe klistertape som ble festet på stuevinduene. Kjøpte på blomsterbutikk. Tror det klistret har tatt minst hundre! Husk at de formerer seg der noe gjæres, og er VELDIG glad i druer... Se forøvrig Dagbladets Magasinet forrige helg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 De elsker rødvin, men zalo gjør at de faller igjennom og drukner, så ergo: rødvin og zalo! Og dette er det forsket på altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå