Gå til innhold

trenger noen svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat nå oppdaget at jeg i løpet av dagen har fått en ca 5 cm rett stripe som er rød og er under hunden inn mot navlen. Den er vannrett og ligger litt på siden av magen.. Er dette strekkmerke?? Får man alltid flere, eller hender det at det bare kommer ett? Fikk ingen forige svangerskap og syns jo at det er helt håpløst visst jeg plutselig skal få det nå...

Håper virkelig at jeg har flaks og at dette er noe helt annet, men ser egentlig ingen andre alternativer. Men trodde også att strekkmerker gikk nedover og ikke bortover...

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har egentlig klart meg greit i forhold til det med strekkmerker, men har nå i det siste oppdaget vannrette strekkmerker på magen. Jeg trodde det kunne ha noe å gjøre med at jeg har tatt en bukplastikk tidligere, men i følge legen min, så strekker magen seg i begge retninger, så det var helt normalt å få strekkmerker vanrett.

Hvorvidt ditt merke er et strekkmerke er vanskelig å si uten å se det, men søk på google og på bilder etter strekkmerker. Hvis du syns det ligner, så er det mest sannsynlig det...

Skrevet

Høres ut som strekkmerke,dessverre.

Har selv mange små rundt navlen. Og de er ikke helt rette..de ligner litt på lyn..sånn "sikk-sakk" form.

Men mine strekkmerker-som kom med forrigemann-synes nesten ikke! De synes kun i et spesilet lys. Og gudskjelov for det!! :)

Svigerinna mi derimot har fått røde-nesten litt lilla farget strekkmerker. Og hennes går fra litt nedenfor magen og oppover.

Eneste tipset jeg har fått for disse merkene mine er fra min bestevenninne-som er hudpleier. Hun anbefalte meg å smøre meg hver dag-gjerne morgen og kveld med en strekkmerke-krem fra merket "Matis". Det gjorde jeg til den ble tom,så nå smører jeg meg som en gal med mandelolje. Fikk nemlig vite an den oljen bruker lang tid på å trekke inn i huden+at den trekker dypere inn en de fleste body-kotioner du får på markedet.

Lykke til videre. :)

Skrevet

Takk for svar, vi får håpe vi ikke får noen flere...

skal gå på apoteket i morgen jeg og handle inn oljer og kremer.

Kjipt at vi skal få sånt "drit", syns det er nok at med alle andre plager man har, kunne godt sluppet sånt tull...ja ja. Kunne alltids vært verre.

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...