Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Vet cubus har, men de har skiftet modell, og plutselig koster trøye og longs 199 kr per del... Innbiller meg at Barnas Hus hadde ull med bomull innerst i fjor til rett under 150 kr delen? Eller er det andre butikker som har ull med bomull innerst? Har en gutt som ikke tåler ren ull nemlig..
Alba44 Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det har jeg sett der. Husker ikke merket da.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 ja, Joha er merket... kjempe goe
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Joha har Ulltøy med bomull innerst. Husker ikke prisen da men... Tror de har Joha på Barnas Hus
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 trodde merket het steffen jeg.. Jaja, det har egentlig ingenting å si, bare de har Takk for svar, da blir det en tur på Barnas Hus når jeg får lønn
mamman til to gutter Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Når det først er bomull innerst, så er det vel like greit å ha ren bomull innerst og heller ha ull som mellomlag. Når det er bomull innenfor ulla, så mister plagget uansett den evnen ull har til å varme selvom det er vått, for da vil jo også bomullen være våt. Ellers vet jeg det finns noe som har superundertøy innerst og ull utenpå og det er nok en mye bedre løsning hvis du ikke vil ha ren bomull.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2009 har lest dette, men jeg syns uansett det er greit å ha en slik trøye innerst, og så evt en tykkere genser utenpå når han skal ut Det virket bra i fjor, så da prøver jeg igjen i år Fant Joha på nettsiden til Barnas hus, kostet 179 kr for en trøye. Var ikke mye billigere, men sparer i alle fall 20 kr per del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå