Gå til innhold

Hva er det med izzi i greys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var en link her, men finner den ikke igjen.

Help someone?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye vil du ha avslørt da?

Hehe :)

Jeg har sett alle episodene som er sendt til nå i USA, så ligger litt fremfor for tv2.

Skrevet

hehe samme her :) Er det ikke mer spennende å se det i sammenheng? =)

Skrevet

Vil du virkelig vite det? Må bare spørre før jeg skriver hele storyen... har sett 20 episoder av denne sesongen, så kan godt fortelle det hvis du ikke vil vente da.... tar jo bort mye av poenget framover

Skrevet

Var intervju med henne i VGhelg for noen uker siden. Der kom det frem at rollefiguren hennes fikk kreft og at hun ble skrevet ut av serien, dør kanskje?

Men jeg har ikke sett serien lenger enn på TV2 :o)

Skrevet

Bare å fortelle- klarer ikke å vente :)

Skrevet

Nisseungen.

Fortell fortell fortell!!!

Skrevet

Heeeelt sikker?

Du kommer til å angre!

Mye bedre å se alt etterhvert tror jeg, ødelegger liksom hele spenningen hvis vi forteller det nå :)

Hvis noen av dere andre som vet har tenkt å fortelle det, kan vi ikke sende HI en pm. Så slipper vi å ødelegge for andre som roter seg inn på tråden å egentlig ikke vil vite :)

Skrevet

Takker for svar jenter :P

Jeg vil fortsatt vite så mye som mulig. Kan gjerne sende en Pm om det er bedre :)

Skrevet

hehe. IKKE skriv de her. Jeg vil egentlig ikke vite, men klarer ikke å la være å lese tråden...

Skrevet

Ok, dere som ikke vil vite IKKE LES:

Izzi ser jo syner når hun møter igjen eksen som er død. Han er kommet for å hente henne... Hun blir ikke kvitt han og skjønner ikke hvorfor han er der. Så viser det seg at Izzi har aggressiv kreft bl.a i hodet og må under hard behandling. Og det er derfor hun hallusinerer om eksen. Har desverre ikke rukket å se lenger, men det er jo en kjent sak at hun skal ut av serien........ Så episode 20 i går, og holdt på å grine meg i stykker over en scene der med Miranda og ei lita jente... Nesten så jeg måtte gå og vekke gutten min og klemme han etter det.

Skrevet

Det går ikke å sende deg pm C78....

Du har ikke opprettet profil.

Skrevet

sorry. Too late. Dere skrev nok mens jeg skrev. Beklager beklager. Håper dere ikke leste.......

Skrevet

Tusen tusen takk for svar :)))))))))))

Skrevet

Klarte så vidt å hoppe videre, men det var ikke lett...Er som å la være å spise sjokolade på slankekur liksom..uimotståelig:-)

Skrevet

Har gjort det nå :)

Bare å fortelle mer :)

Skrevet

Vil bare tilføye at jeg nå er på episode 4 i sesong 6, og Izzie er der enda. Så vet ikke om det stemmer at hun blir skrevet ut, men jeg vet at hun fikk permisjon for å spille inn en film. Så hun blir vel borte en stund, ihvertfall.

Skrevet

Haha..samma her. Hvis noen skriver IKKE LES, så må jeg bare lese. Og det gjorde jeg nå og:)

Gleder meg stort til resten av sesongen..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...