Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hvor kjøpte dere den og hvor mye kostet den?
Hellinor Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, hadde til minstemann, da han bare sov på magen. kostet litt over 2000,- tror jeg. Kjøpte den gjennom storebrand tror jeg det var. Du kan få kjøpe den for 1000,- hvis du vil. Brukt 4 mnd i fjor.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Ja jeg har nettopp kjøpt en brukt på finn. Følte for det siden snuppa kun vil sove på magen. Er veldig fornøyd, nå slapper jeg litt mere av... Kan kjøpes her: http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=569
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for svar. Har tenkt litt på det siden lillemann hadde pustestopp om natta når han var baby. Er sjangs for at nestemann også får astma, og tror jeg slapper mye mer av om jeg vet at det går en alarm om noe skulle skje. Sender deg øverst en pm når jeg har tenkt litt på det, jeg.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Når jeg tenker på hvor redd jeg var med jenta mi, tror jeg jaggu jeg skal investere i en slik når den lille i magen blir født.. Hendte det at dere opplevde falske alarmer? Eller enda verre, at alarmen ble utløst med rette??
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, synes de pengene er en god investering, jeg. Om ikke annet får man kanskje litt bedre nattesøvn. Og etter å ha hatt en gutt som nesten ikke har sovet, tar jeg ikke det for gitt. Meeen om alarmen går kommer jeg jo til å få helt panikk. Hehe.
Kvitrebekk Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Vi har hatt/har en sånn til jenta vår. Gull verdt! Den har gitt meg mange gode netter med søvn Vi ga ca 1300 kr for den på nett. Vi er veldig fornøyde med vår. Det har vært noen få falske alarmer. Det har da vært fordi det er to plater som man legger under madrassen og noen ganger har hun klart å legge seg akkurat slik at hun ikke var i kontakt med en av platene. Babysense II heter den :-) For meg var det en god investering i mitt barns sikkerhet. Selv om sannsynligheten for at hun skulle slutte å puste var liten. Og stor betryggelse for mor
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Enig med Tuxie. Jeg har ikke opplevd falsk alarm, men har ikke hatt den så lenge da..
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Opplevde falsk alarm innimellom når de begynte å flytte seg rundt i senga, altså havnet helt nede i enden av senga. Dessuten gikk alarmen ofte når vi hadde tatt babyen(e) ut av senga og glømt å trykke den av. Jeg betalte 1600 kr på en eller annen nettside det var i 2006 så alarmen har sikkert steget nå. Jeg kommer til å bruke det på mine framtidige barn også, slappet mer av om natta.
Hellinor Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Vi opplevde heller ikke falske alarmer, annet enn når vi glemte å skru den av når vi tok han opp. Men d var jo egentlig bare et bevis på at den fungerte. :-)
Hyacinth Bucket Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Genialt! Den vi har heter babysense 2. Kjøpte den på en nettbutikk. Lille Lulle tror jeg. God investering i søvn. Verdt hver eneste krone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå