Gå til innhold

Treff i Tromsø 15. oktober, hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det kommer mange :-) vært litt labert oppmøte i det siste. Er du ny her inne er det bare å møte opp, man trenger ikke "melde seg på" men det er greit å få en hvis oversikt før vi bestiller bord. Det kan bli ganske fullt på siden det er vinkveld på torsdagene på Gründer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer gjerne neste torsdag, har foreldremøte i bhg dn 15. Har ikke vært på noen treff enda, men nå har jeg lyst å komme meg litt ut å treffe folk igjen;) er dere på Gründer hver gang? Før i tiden var vi mye på peppes, aune og meieriet.

Gjest Gladjenta74
Skrevet

E nå kommet halveis i svangerskapet og har lyst til å begynne å gå på treff. Så æ har lyst til å komme på torsdag.

Skrevet

Vet at det har vært andre plasser tidligere, men disse kveldstreffene på torsdagene har jeg booket inn på Gründer, men hvis det er folk som har mulighet til å møtes andre dager eller på dagtid er det jo ikke noe i veien for at treff kan settes opp på andre kafeér.

I mitt forrige svangerskap hadde vi en del dagtreff på meieriet. Kanskje jeg setter opp noen når jeg går ut i permisjon fra mandag av, men hvem som helst kan sette opp treff, så det er bare å hive seg rundt :-)

Hvis det passer dårlig for noen at det er treff på torsdager kan jo en mulighet være å kjøre annenhver uke med torsdag og annenhver uke med en annen dag eventuelt på en annen kafe.

Nå er det bare 3 1/2 uke igjen til min termin, så andre må gjerne sette opp treff.

Håper det kommer mange nå på torsdag, har vært litt dårlig oppmøte de to siste gangene.

Så velkommen til alle nye og "gamle" det er kjempehyggelig med gravidkafe og en god start for å knytte bånd også etter fødselen. Alltid kjekt å ha noen som man kan høste/dele erfaringer med :-)

Skrevet

Jeg skal prøve å komme. Kommer bare litt ann på om min mann må på jobb eller ikke, men skal prøve. Kanskje jeg tar med meg ei venninne også.

Hadde vært koselig, har ikke vært på noen treff før.

Skrevet

fillern fillern fillern trur du pinade ikke min mann måtte jobbe i kveld å. Så får ikke med meg dette treffet heller. Er så irriterende, for i kveld hadde jeg veldig lyst å komme meg ut av huset=(

Kos dere jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...