♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Noen her som har brukt det før? hvordan var den?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Er det ikke slik at de fleste frisører anbefaler å ikke bruke hjemmeproduktene fordi de er mye sterkere og mer skadelig for håret?
En_av_hver Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg bruker disse stadig vekk på ettervekst osv. Har også stripet hår på venninner flere ganger. Blir helt fint:-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 Men kan håret bli orange? jeg har farget det mørkt i mange år, så det er nesten svart nå (mørk brun heter den)
uanonym Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 ja kan absolutt bli orange dersom du har farge i håret fra før. hvis du fremdeles vil stripe ville jeg om jeg var deg satse for en som heter ekstra blond eller ultra blond, med mest mulig lysner. Og husk å sitte lenge nok med fargen i.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2009 Hvis det blir orange, kan man da farge håret sitt igjen med den som jeg alltid har farget med da? eller blir det ikke bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå