Gå til innhold

Inspirert! Bruker du bind eller tamponger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sverger til tamponger. SYnst det er ekstremt ubehagelig å gå med bind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bind om natten og tampong om dagen. Men hater virkelig å gå med bind. Blir så klam og ekkel.

Skrevet

brukte bind fra jeg fikk mensen og til jeg var 14 eller noe sånt tenker jeg.. etter det har det kun gått i tamponger her... får hetta av tanken på å kjenne ting som renner ut av meg...

Skrevet

Begge deler. Bind hjemme og på natten.

Skal jeg til byen, kafe, butikker el. bruker jeg tampong.

Skrevet

Jeg bruker hormonspiral;)

Skrevet

Jeg har hatt mensen eg gang etter jeg født, nå går jeg på p sprøyte så har ikke hatt mensen på en stund.

Men bruker vanligvis bind. Klarer ikke tampong,

Skrevet

Tamponger. Aldri bind! Å kjenne det fuktige bindet ligge å gni inntil selv om det trekker inn etter veldig kort tid er så ekkelt å kvalmende at det kunne aldri falle meg inn å bruke det der normalt sett.

Gruer meg til renselsen pga det ekle der...

Skrevet

ingen av delene=)

bruker "mensekopp"

Skrevet

Kun tamponger. Har mensen 3-4 dager, så det går så fint så. Hender en sjelden gang jeg må ty til bind, men det må være et par år siden jeg kjøpte bind faktisk.

Skrevet

Tamponger på dagen og bind om natten :o)

Skrevet

Mensekopp? Hæ? Her er det noe jeg har gått glipp av tror jeg..

Bruker begge deler, kommer ann på hva jeg har mest tilgjengelig der og da.

Skrevet

Ingen av de, har hormonspiral :)

Mooncup er en liten plastikkopp som du setter inn på samme måte som en tampong. Minsker mensbøldningen og smerter (vist nok) og brukes i mange år så den er veldig økonomisk. Men jeg har ingen erfaring med den, bare lest om den her inne

Skrevet

Kun bind- har alltid brukt det!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Alltid tamponger! Har på vekkerklokke om natta for å skifte så jeg slipper bind... HAAATER det... Måtte jo bruke bind under renselsen da, og det klødde og var sårt selv om jeg prøvde flere forskjellige typer. (Og jeg hadde keisersnitt med nr 2 så det skyldtes ikke sårhet heller)

Skrevet

bind om natten og tamponger om dagen:)

Skrevet

Brukte bind til jeg var noen og tjue, men så oppdaga jeg tampiser og nå sverger jeg til de! :)

Skrevet

Så og si bare tamponger. Orker ikke mensblod som renner og lukter, og føler alltid at jeg blør igjennom. Bruker ob også om natten,de kan fint sitte i en hel natt.

Skrevet

Tamponger. Alltid! Begynte med det fra første stund, synes bind er skikkelig ekkelt, klarer ikke tanken og gruer meg noe veldig til renselsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...