Gå til innhold

Ang svineinfluensaen.. jeg bare tenker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

per dags dato tar jeg den ikke, alt for redd for bivirkninger.

Fca to mnd så var det på nyhetene at denne høsten var det skikkelig babyBOOM, og dette er jo i disse influensa tider.. Vet jo selvøflgelig ingenting om hvor mange som har tatt vaksinen, men prøver å overbevise meg selv om det ene eller det andre. Anyways, av ALLE gravide nå i høst så har det dødd en gravid. Kjempe tragisk og selvfølgelig en for mange, men hvor er tallene på hvor bra det kan gå selv om man er gravid??

Og en ting til, siden gravide EGENTLIG ikke skal ta den, hvorfor oppfordrer de heller ikke resten av norges befolkning til å ta den, for da ssprer den seg kanskje ikke videre og gravide slipper å ta den... ?

Jeg skulle virkelig ønske noen kunne ta valget for meg, synes det er kjempe vanskelig. Nå tar jeg den ikke, så skal jeg ta et nytt standpunkt når den først kommer på legekontorene. Skal helller være en mamma for gutten jeg allerede har, så skal ikke trosse vaksinen for alt den er verdt, men jeg vil heller ikke ta en sjanse. Det som står om tamiflu på felleskatalogen synes jeg virker mye mindre skremmede enn det som står om vaksinen.. Hva tenker dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...