Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har 4 uker igjen til termin og har vært kvalm heeele svangerskapet og begynner å bli lei av det...Det innbærer at hverdagen min går ut på å finne matvarer som kan dempe kvalmen en smule for en stokket stund... Nå har jg hatt ltt behov for grønne epler.. Gubben kom hjem med RØDE epler fordi han mente de så så gode ut..Vet at det er godt ment,men å spise røde epler istede for grønne er som å drikke Øl når du har lyst på fjellvann... Jaja
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 fyttigrisen nå ble jeg kvalm, tenk å være så utakknemmelig. mannen står på pinne for deg , å du greier ikke annet enn å slenge dritt om han. stakkars mann. kom deg til helsikke til butikken selv om du ikke er fornøyd med det folk prøver å gjøre for deg. selv om du er gravid, gir det deg ikke rett til å være ei ekkel mærr mot mannen din . skam deg. en ting til, vær glad du har råd til epler du , røde eller grønne. tenk etter hvor mange gravide rundt i verden som ikke har det engang. å du sitter å sutrer å syter over at du fikk feil epler. kvalmt. kun bortskjemte drittunger som oppfører seg slik. tenkt etter hva mannen din føler her ? kan tenke meg han er veldig såra. fysj for ei dame du er.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Nå må du passe deg så mannen din ikke gå fra deg. Ingen gidder å leve med en slik drittkjerring som deg vettu. Du er gravid, ikke syk. Kom deg opp på ræva og kjøp eplene dine sev.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 løp og kjøp grønne epler selv! Du kan løfte på rævva selv om du er gravid. Du har bare godt av å røre deg litt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Herregud folk, hun sier jo ikke at hun skjelte mannen huden full! Er lov å bli skuffa hvis man ser fram til noe og det ikke blir som man hadde tenkt seg, Men HI, du får nok bare komme deg ut til butikken selv, så får du litt frisk luft på kjøpet, eller ta til takke med de røde
Luthien1 Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Så utrolig pent dere snakker til HI her! Det er en ting å være uenig, men å kalle henne for ei drittkjerring? Syns 19:35 bør beklage språket sitt!
Luthien1 Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 What?? Hvem er du til å dømme noen? Kjenner du HI personlig?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Nei, men utifra innlegget hennes, så syns jeg at hun er det.
Luthien1 Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Trist at du følte at det var greit å skrive til en annen bruker her inne. Ikke engang noen du kjenner. Jeg lærte når jeg var lita jente at hvis man ikke har noe pent å si, så er man stille. Sier ikke at du skal hykle og ikke utrykke meningene dine, men mener at du bør si de på en grei måte, slik at det blir konstruktivt for debatten.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 HI, hadde du ikke hatt mannen din, så hadde du måtte gå i butikken selv. Så løft på ræva di og kjøp eplene selv. Herregud, utrolig hva man skal klage over.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke noe å debatterer over. Dette er ren syting, bare fordi mannen kommer hjem med feil farge på eplene. Det er for dumt.
*1+1=2 små* Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 hehe jeg forstår HIs skuffelse...men synes alikevel at hun er ganske utakknemlig! HI. Du får gå i butikken og kjøpe grønne epler da vet du
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #16 Skrevet 9. oktober 2009 Skjønner deg godt, HI! Vil man ha grønne epler, så vil man ha grønne epler. Nytter ikke om noen byr på verdens beste retter da, hvis det ikke er grønne epler. Greit nok at de røde sikkert så gode ut, men han kunne nå tatt med et par grønne til deg. Det hadde jeg gjort hvis det var jeg som handlet. Heldigvis er mannen min godt trent, og ville dratt til en annen butikk eller ringt og spurt hvis de ikke hadde bra grønne epler der han var.
~*MulattMamma*~ Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Skjønner godt du ble skuffet jeg. Røde og grønne epler er to helt forskjellige ting. Smaker ikke likt selv om begge deler heter epler.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må bare si at jeg forstår deg godt, HI. Hadde et sugende behov for sure, grønne epler selv i svangerskapet. Og der var INGEN andre ting som gjorde det samme. Det var å peke nese, og å plage meg å komme med en annen type eple, ja. Jeg kunne gjort innbrudd for å få akkurat sure, grønne epler. De som sier du er sær, har vel ikke hatt pica selv i sine svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Dere som svarer har tydeligvis ikke vært superkvalme i 7 mnd og spydd til enhver tid. Ting som å "stikke på butikken" kan ta en hel dag. Og når gubben skal på butikken og ikke klarer og kjøpe den ENE tingen man ber om. Da hadde nok jeg blitt sur og. Litt som om skal i svømmehallen og få bind istedet for tamponger.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #20 Skrevet 9. oktober 2009 Viste at jeg kom til å få litt kritikk for dette,meeen ikke bli kalt drittkjerring!!..Ingen av dere kjenner meg og ingen vet hva jeg gjør for min mann eller hva situsjonen er!!Men ser det er noen her som har forståelse og dere sier akuratt de tingene jeg tenker:)..Har vært innlagt på sykehus nesten 2 uker pga at jeg kastet opp kankje 20 ganger om dagen,og da er det virkelig ikke bare å stikke i butikken..Det har jeg gjort masse selvom jeg har vært kvalm og må gjerne stoppe opp flere ganger for å kaste opp på veien til og fra..Heeelt jævlig..Så da når man har noen som kan gå for deg og eneste du kan tenke deg er sure ,grønne ,crispie epler er det litt nedtur med røde...(2 vidt forskjellige ting) Men dere som har vært så kvalme og har pica vet eksakt hva jeg snakker om...:)og takk for forståelsen:)Utrolig hva folk for seg til å si når man ikke har oplevd det selv!Syntes det virker som det er en bøllegjeng her inne som har fulstendig mangel på empati.... Ha en fin kveld:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #21 Skrevet 9. oktober 2009 jeg fatter ikke at det ikke er mulig å bare følge en beskjed. kjøpe det du sier, istedetfor noe annet.
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2009 #22 Skrevet 9. oktober 2009 Mange menn er sånn. Sier du kjøp grovmel, så kommer de hjem med hvetemel. Sier du kjøp smør, så kommer de hjem med Melange. Det eneste som duger er en detaljert handleliste med "500 g TINE Smør" og liknende idiotsikre oppføringer! Så jeg skjønner HI godt. Får man ikke ned annen mat, blir det dobbelt viktig at man får de tingene man faktisk greier å ha lyst på.
2 små og en undulat Skrevet 9. oktober 2009 #23 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skjønner HI veldig godt jeg. Som gravid er man ikke lat, men man er rimelig hormonell og kan ta på vei for den minste ting. Og det er jo tross alt stor forskjell på røde og grønne epler, jeg hadde også dilla på grønne epler i begge mine svangerskap:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #24 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skjønner hva HI mener,det var jo IKKE vondt ment mot mannen hennes da. Men en liten sånn opgitt og humørfylt "mannfolk ass.." Når han kjøper med røde istedenfor grønne,jeg sier også med et glimt i øyet,mannfolk ass.. ;p Jeg syns det var litt morsomt at han tok røde fordi at di så bedre ut,hehe. MEN,til alle dere som begynner å skjelle ut HI og kalle henne for ei drittkjærring,det er helt utrolig! Ha dere på kranglesiden hvis dere MÅ skjelle ut folk pga et innlegg!!!! Skam dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå