Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hadde eggløsning i går og det er derfor mulig at jeg er ny-befruktet Rødvinen hører med til fredagspizzaen....hva har dere gjort når dere har vært i prøveperioder, levd som normalt eller som "gravid"? Lurer på om jeg skal nyte et lite glass eller ikke?
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Er det ikke slik at egget ikke har kontakt med mor på noen dager/uker da? Tror kanskje jeg hadde tatt et lite glass jeg:)
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 om du skulle være gravid kan det hende du kommer til å angre veldig på det glasset. Det gjorde jeg. Tviler på at det har noe å si... men likevel... Neste gang vi prøver er det NULL alkohol på meg!
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde ikke samvittighet til det da vi prøvde. Men, det skal ta noen dager fra eggløsningen og til det befruktede egget fester seg i livmoren, så tror ikke et lite glass skal ha noe å si heller. Du må bare kjenne på magefølelsen og gjøre det som er riktig for deg. For meg var det riktig å styre unna. Med andremann fikk vi oss et lite sjokk, så han har nok fått både ett og to glass rødvin (og det ser heldigvis ut til å ha gått bra).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå