Gå til innhold

Når har dere fått ultralyd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg skal på ultralyd på tirsdag :-) Både gleder og gruer meg, men håper alt er bra. Regnet ut selv at termin er ca 11. mai :-)

Har en fantastisk gynekolog som har alt av utstyr, så det er veldig beroligende. Jeg ønsker også å vite hva det er, har ei jente fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har fått time til ultralyd, når søkte dere om det?

Jeg var hos legen 28.september og hun skulle søke om time til utralyd men jeg har enda ikke hørt noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL 30. oktober, gleder/gruer meg. Er så usikker om jeg vil vite kjønn eller ikke.. Det er jo greit å være forbredt, men også spennende å vente.. Skal dere vite kjønn??

 

Mai_10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+2 og har fått time til ultralyd 15 desember.

Fortsatt leeenge til, men har time til lege om ca en mnd. for å prøve å finne fosterlyd :)) Gleder meg kjempemye!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 9+3, og har ikke fått noen time ennå... Var hos lege når jeg var 6 uker på vei, og legen fylte ut en masse papirer til sykehuset.. Regner med han bestilte ultralyd også... Men får jeg brev i posten, eller får jeg timen av legen min på neste time?? Jeg har ny time hos lege 04.11.09.... Husker ikke hvordan dette gikk for seg sist gang... Men da var jeg også et annet sted i landet.. Kanskje ulik praksis på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag, å fikk bestilt time til tidlig ul siden vi ikke er sikker på terminen. Så nå er det bare å vente på svar:o)

Fikk høre hjertelyden, deilig å høre:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått ul time 1. desember:-) Jeg vil ikke vite kjønn da det er helt urelevant og vil helst holde på den spenningen til dagen er kommet. Det viktigste er å se om alt ser greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det lang tid fra dere søkte fødeplass til dere fikk time til ultralyd? Legen min søkte plass til meg for snart to uker siden, men jeg har ikke hørt noe enda.

 

Jeg tok ultralyd i går privat, er 11+6 i dag. Den lille krabaten var tilsynelatende frisk og fin med alle vitale funksjoner på plass - og 5,2 cm lang. Det var helt fantastisk å se den sprelle rundt inne i magen, og den snudde seg, sparket med bena, slo kolbøtte og viftet med armene. Tror det må være det mest fantastiske jeg noen gang har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått time til ordinær UL 11.desember, men jeg skal til privat nå 23.oktober. Det blir 11+6, det var omtrent da jeg mistet ved forrige svangerskap. Det er mest for å roe meg selv litt at jeg ba legen om en henvisning. Jeg har vært veldig nervøs nå i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 desember=) Og jeg gleder meg som en liten unge! Jeg fikk se når jeg var 10 uker på vei, og det var kjempe stort, men håper at jeg ser hva det blir på neste UL...Håper på ei jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...