collagirl Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 i utgagspunktet har jeg en skikkelig blid unge, men når vi er hjemme, og spesiellt på ettermiddagene, er hun et lite "mareritt". Jeg kan ikke gå på kjøkkenet med koppen min, for da skriker hun. Enda hun kan krabbe etter. Hun skal være oppå meghele tiden. Dette har pågått i nesten 2 mnd. Jeg har prøvd å ignorere hun når hun sutrer, sånn at hun ikke skal få respons for det. Men hun gir seg ikke. Hun gråter til hun hoster og brekker seg. Hvis jeg sitter i en stol eller sofaen, står hunved siden av å sutrer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at hun ska gi seg. Blir snart gal...
petite fleur Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Sånn var sønnen min også før han begynte i barnehage. Når vi var ute på farten var alt såre vel, hjemme sutret han mye mer. Dette begynte vel da han var ca 8 mndr. Det som hjalp, var å leke med ham, gå tur eller dra på besøk o.l.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg syns det høres ut som om jenta di trenger masse kos og nærhet jeg. Kanskje hun blir mindre krevende hvis du gir henne det? Barn blir jo mere slitne også utover ettermiddagen etter en lang dag med mange inntrykk og da er det deilig å kjenne tryggheten fra mammas fang. Selvom du blir sliten av å ha henne oppå deg hele tiden så tenk at det er en fase i livet, og bruk heller tiden etter leggetid på deg selv.
collagirl Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 Når det gjelder kos, så vil hun jo ikke ha det. Ho liker ikke å sitte på fange, men skal bare klatre. Får helt angst hvis hun blir holdt rundt. Har jo meket at det hjelper å dra på besøk o.l. Og vi gjør det en del også. Men folk bi nu vel lei av å ha meg på besøk hele tiden :/ Bare så fryktelig å aldri få gjort noen ting mens hun er våken. Gidder ikke lage meg middag en gang for da bi jeg "borte" for lenge. Må vel kanskje innse at huset raker og jeg lever på kjøpebrød noen mnd il :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå