Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er så svimmel.Jeg leste om symptomer til jernmangelet der skal man ha hodepine også.Jeg har ikke hodepine,er heller ikke sløv.hva hvis jeg har blitt gravid,men da er det sikkert utenfor livmora ikke sant?Hva skal jeg gjøre da.kan noen fortelle om dette,please..jeg hadde mensen forrige mnd første gang etter fødselen,og fortsatt ammer ..i det siste ble det for mye amming pga tenna til ungen min.tenkte enten har jeg ikke fått mensen pga for mye amming ellers så er jeg gravid,,
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Kan kobberspiralen befrukte deg? Det visste jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Har aldri hørt om noen som har blitt gravid av spiralen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Det eneste man kan bli gravid av er sedceller. Ikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 hahahaha jeg mente ikke av kobbespiralen flau.Jeg er bare så dårlig og svimmel nå for tiden.Jeg bruker den som prevensjon.jeg skal ringe legen min imorgen..Jeg er bare så fjernt,ler av det jeg har skrevet selv.. flaut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå