Gå til innhold

Hvilket babysete anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ett med base, men vi har desverre ikke Isofix fester i bilen..

Tips mottasmed takk;)) Er så mange å velge i....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt akta graco duologicS. Billig og bra sete, kostet bare 1700kr inkludert base :)

Basen festes enkelt med bilbelte.

Har ikke fått prøvd det ut enda, men søstra mi har samme setet til sin lille og hun er veldig fornøyd med det.

Klikkes enkelt inn og ut av basen, og liten fare for feilmontering :)

Er også skjerm på setet som beskytter mot sol, vind, regn og snø :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...