:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 jeg føler at dette ikke er snakket så mye om her inne. jeg er for, men det viste dere sikkert på forhånd
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 hvorfor er dere imot? jeg er for, fordi jeg syns det er veldig viktig at vi har en kanal som kan ta for seg debater, dukumentarer, kultur og politikk som kanskje ikke intereserer alle og derfor ikke går i overskudd. da vil jo ikke private TV kanaler satse på de tingene og det mener jeg at vil gjøre norge fattigere
Sjokoladebanan Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 jeg er imot. men det er for jeg ikke ser på nrk i det heletatt, og pga tvlisensen så har vi droppet å ha tvkanaler fordi vi har nok utgifter som det er. (men vi har tv2 sumo på nett da...)
prekæs Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er for Nrk slik det er nå. Befriende fri for reklame. Jeg betaler gjerne lisens, men mener det bør finansieres over statsbudsjettet. Det er egentlig for ille at programmer tilpasses de som er villige til å reklamere i det og ser for meg amerikanske tilstander ved reklamefinansiering. Det er jo slik denne siden finansieres og så senest i går en underskriftkampanje mot reklamen her. De som skrev under den tråden og er i mot NRK lisens, bør tenke på om de syns det er greit med popup reklamer med dublo mitt i gullrekka.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er imot NRK-lisensen. Synes i allefall det skulle vært valgfritt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2009 jeg er uenig i at den burde betalers over statsbudsjettet, for jeg tror det vil medføre at det blir mindre bevilgninger og et dårligere TV tilbud. men jeg er enig i at reklamefritt er flott
mamarama og lille banan Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er enig med : Men det er mye penger å betale for en liten studentfamilie.
Mammaen til Isak Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg betaler gjerne, men syns avgiften kunne vært lavere ;o) hehe
Sjefsmegga Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg synes det er helt ok å betale lisens for å fortsatt ha noen kanaler der man kan kose seg å se et program uten å bli avbrutt av kjedelige reklamepauser i hytt og pine. God kvalitet er det også på mye av programmene og seriene de sender.
___ Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, men det hadde vært mer praktisk at den ble lakt på som en avgift som ble betalt sammen med skatten.
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er for lisens. Jeg synes det er fint med en kanal som kan lage og sende litt smalere programmer enn de kommersielle kanalene, og veldig deilig uten reklame!
ana baroma Skrevet 9. oktober 2009 #16 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er mot. rett og slett fordi det er en skatt som er pålagt alle helt uten noen annen begrunnelse enn at man eier en tv. Ikke alle ser på TVn noe særlig og ikke alle ser på NRK. Så derfor er jeg mot:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er for, så lenge de sikrer alles interesser og ikke bare tenker på antall seere. Jeg har ikke noe i mot å se reklame, men tror at behovet for reklameinntekter overskygger det faktum at man skal ha et rikt og bredt tilbud. Det blir for konkurransebasert, og da vil helt klart små programmer som er til stor nytte for enkelte grupper falle bort.
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 Heidundrandes imot. Skam deg ::, lisensen er uting
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Gjerne lisens, men jeg synes godt den kan integreres i den generelle beskatningen - så sparer vi oss det årlige sytet om hvor helt horribelt det er å betale litt for en statskanal "for jeg ser jo baaaare på Unge Mødre og Dr Phil, og de går jo ikke på NRK altzåååå."
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2009 hihi... skal vi sloss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå