Gå til innhold

Ikke alkohol i mitt bryllup..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sparer mye penger og bråk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt sant!! Det e brud og brudgom som bestemme om de vil ha alkohol eller ikkje :) Og baaare dei!! Gratulerer så masse og lykke til! :)

Skrevet

Helt enig. Skal gifte meg i desember, blir ingen alkohol her heller pga det samme. Lykke til!! og gratulerer forresten.

Skrevet

Vi hadde heller ikke alkohol i bryllupet vårt:)

Både pga at vi ikke ønsket fulle folk (det er ALLTID noen som tar et glass for mye og blir ekkel, har vært i en haug bryllup siden vi er partyband i bryllup..) & fordi det skulle være mange barn tilstede.. Syns alkohol & barn ikke hører sammen, de merker den minste forskjell på foreldrenes (og andres) atferd, og har satt pris på den tryggheten det gir å ikke ha blitt utsatt for det selv i min barndom..:)

Lykke til!

Skrevet

Hadde vært rart for min del, har aldri vært i alkoholfritt bryllup, men mange konfirmasjoner og fødselsdagsselskap uten alkohol, men med god stemning og trivelig,- så hvorfor ikke...Har derimot vært bedt iet med alkoholrestriksjon,- om man kan kalle det for det.....Men dro ikke, da det dukket opp noe annet..... SÅ har ikke egneerfaring fra det....

da var det alkoholfri velkomstdrikk..Et glass hvitvin til forrett..Et glass rødvin til hovedrett, og likør/cognac, en stk til kaffen,- for de som ville..Ikke noe mer. Og de ba om at ingen tok i mot et vinglass for å gi til "naboen"- for å si det sånn.:det var visst veldig vellykket. Brus og kaffe utover kvelden..Også champagne ved midnatt....Et glass også der...Er også et alternativ...For de som ikke tør ha alkoholfritt.Kan være et dillemma for mange det.....

Lykke til med den store dagen :o)

Skrevet

for å spare penger på alkohol, så har vi sagt at gjestene får stå for det selv utover kvelden. vi skal stå for vin og et glass cognac til maten, men etter det, er det medbringt :D vi var i et slikt bryllup i fjor, og det er ingen som har sagt noe på dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...