Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Finnes det en sammenheng mellom utdannelsesnivå og forholdet til implantater? Er høyt utdannet, men kunne ikke tenke meg silikon.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Høyere utdannet men har silikon. Tok silikoninnleggene rett etter vgs og har ikke angret en dag.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, ja si det!!! Jeg har silikon iallefall, og jeg er opperasjonssykepleier.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke silikon og er høyt utdannet
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Ville likt å se nicket ditt istedet for anonym. Er sikker på at du er en av dem som bare elsker å skryte av din utdannelse! Er også sikker på at du skriver hvor mye du tjener hver gang sjansen byr seg. Æsj føler trang til å brekke meg... Og ja, jeg har god utdannelse, så sier ikke dette fordi jeg er misunnelig. Er bare ikke så selvgod og høy på pæra..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har forståelse for de som har a-cup og vil forstørre puppene sine - synes derimot det er direkte tåpelig at folk med b-cup, eller større og gjøre det. Er høyt utd. - og nei - null silikon - eller andre "pynteoperasjoner"
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Og jeg har vært sykepleier lenge nok til vite at det heter operasjonssykepleier. ;o) Tor du lyver på deg en yrkestittel, jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Vi vet da at det ikke er en direkte sammenheng mellom utdannelsesnivå og lønn! Tjener under 400 000. Dette dreier seg ikke om penger....det interesserer meg forøvrig svært lite så lenge jeg og familien har det godt, og det har vi for vi er moderate og har lavt huslån etc. HI
Aliena Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Synes faktisk at A-cup-pupper er finere enn pupper med silikon også. Kunne aldri tenke meg å operere inn silikon, uansett hvor små puppene hadde vært. Er sykepleier m/videreutd.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har høyere utdannelse og har silikon, har god råd og ønsker klart å ta meg godt ut nå som jeg er ferdig med å føde barn;O) Har aldri sett så bra ut i hele mitt liv og nyter d i fulle drag;O) er 30 år og har tre barn!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Tjaaa. vet ikke hva som definerer høyere utdanning, men jeg er iallefall en sykepleier med silikonpupper
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Kanskje jeg er fordomsfull, men føler det er mange sykepleiere med silikon, av en eller annen grunn... Selv har jeg høy utdanning og ikke silikon, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Har en bachelor og videreutdanning, har tenkt til å ta silikon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå