Gå til innhold

Ja da var ul over og i magen er det.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett vårt lille mirakel nr 3 i dag,jeg ble satt tilbake fra 18+3 til 15+1 men men.....alt var bra med lille nurk og deilig å hvite at alt er bra.Må tilbake om 2,5 uke for å få nøyaktig termin da for babyen var litt liten ennå til å få de riktige målene....Og til dere som lurer....Gutt nr 3 er i magen;-) Noen som har gode navn forslag på O???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odin og Olander er i tankene hehe...takk for tips.De to andre guttene våre har navn på O å så må fortsette trenden;-)

Skrevet

Ove

Ole

Ola

Olivier

Oscar/ Oskar

Hmm, kommer ikke på flere nå.

Ååå, jeg vil også på UL, men er såå lenge til..snufs! hehe..

Skrevet

Takk;-) Har en Oskar og en Olai;-)

Skrevet

Gratulerer med en til gutt! :D Syns Oliver er veldig fint jeg

Skrevet

Hei og gratulerer med gutten:) Kos med 3 gutter da! Var legen 100% sikker på at det var en gutt så tidlig åsså?

Skrevet

Ja jordmor var sikker på gutt og vi så stasen hans å hehe....

Skrevet

ok, trodde det var litt tidlig å være så sikker skjønner du,pga at jenter kan være opphovnet nedentil. Men sa hun at hun var det, så er det sikkert riktig:)

Skrevet

Gratulerer så mye med en gutt :) Jeg var på ul ei uke før du var og fikk beskjed om at jeg ventet ei jente.. At storebror skulle få ei søster! Heldigvis sa jeg og samboeren min ikke dette til noen, da vi begge gikk ut fra ul kontoret med en magefølelse om at dette uansett ikke stemte. ALLE har tippet at vi får jente. Til og med legen i uke 14 var så sikker på dette! Jeg trodde faktisk ikke at man kunne se kjønn så tidlig.

Så kommer vi da på ul i uke 18.. Vi får ikke akkurat sjokk da legen (ikke den samme som vi hadde sist..) forteller oss at vi har en lilleBROR i magen :) (Og vi har vært på 6 ul til sammen.. da vi er med på en forskningsstudie. Alle 4 ul etter uke 18 tilsier at det er en gutt).

Såååå koselig uansett. Så nå får vi snart to gutter og kose oss med :) Kjønn spiller ingen rolle så lenge vi er så heldige å få friske barn (det ser iallefall slik ut) :)

Gratulerer med enda en lillebror (hvis du får samme beskjed på neste ul da) :) :) ;)

Skrevet

Oi....ja jeg har å hørt om at det skjer,men skulle det vise seg å være jente likevel foreksempel om 2,5uke så er det bare et ekstra + da;-) Hvet å at jentene kan være hovene så tidlig. Jeg spurte JM om det var mulig å se kjønn så tidlig og hun sa hum skulle prøve og sa gutt med en gang....men vi må jo på en ul til så da får vi jo se det uansett,men trur

hun hadde rett,men man skal alderi si alderi....Men uansett så er det koselig og alt sto bra til og det er det viktigste;-)

Skrevet

Jeg fikk også vite gutt på ordinær ul i uke 16+ på Rikshospitalet hos erfaren jordmor, men kom tilbake i uke 20 siden var litt for tidlig å komme i uke 16, og da var jordmor veldig overbevist om at det var ei jente. Vi kunne vel se det selv også.

Så da kan det være du får deg en overraskelse du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...